  • 21. Data: 2015-12-14 08:59:18
    Temat: Re: [NTG] Rowerowo
    Od: robot <r...@o...pl>

    > Pierdolino na sekunde przejezdza ok 40 metrow. Jak jest w odleglosci
    > dwustu metrow to wydaje sie ze jest daleko. A to 5 sekund jazdy
    > pociagu.

    Zgadza się.
    Oczywista wina maszynisty.

  • 22. Data: 2015-12-14 09:09:29
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nawet nie poczujesz.

    nie bólu się boję:) boję się o życie moje i mojej rodziny, dlatego nie
    robię ryzykownych działań zwłaszcza gdy potencjalny zysk jest zerowy.

  • 23. Data: 2015-12-14 18:05:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-12-14 o 09:09, sirapacz pisze:

    > nie bólu się boję:) boję się o życie moje i mojej rodziny, dlatego nie
    > robię ryzykownych działań zwłaszcza gdy potencjalny zysk jest zerowy.

    A tam zerowy, jak zatrzyma Cię szlaban, to możesz stać kilka minut.
    W te kilka minut można zbawić świat przecież :-).
    Ostatnio taki zbawca z rozpędu chciał myknąć motorem na opuszczanych
    już zaporach pomiędzy Żerniakami a Turowem (pod Wrocławiem).
    Szukał wzrokiem pociągu, a tam drezynka malutka pociskała - ledwo się
    minęli.