  • 1. Data: 2010-04-21 17:12:43
    Temat: IE8 i scieżki odwiedzonych folderow na liscie adresów
    Od: "neostrada" <b...@w...pl>

    Witam
    Jak ustawic IE8 by na rozwijanej liście wpisywanych adresów "http://..." nie
    pokazywały sie ścieżki odwiedzanych folderów typu "C:\Program Files\....."
    Jest to dla mnie mocno irytujące bo te foldery znacznie rozszeżają mi liste
    i zmniejszają jej czytelność, a same adresy stron są nimi poprzedzielane.
    Co wiięc należy zrobić by IE8 nie pokazywał odwiedzanych folderów?

    Pozdrawiam
    Paweł

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5048
    (20100421) __________

  • 2. Data: 2010-04-21 17:56:45
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-04-21 19:12, neostrada wrote:
    > Jak ustawic IE8

    NTG, w reklamach o tym nie mówią? ;]

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 3. Data: 2010-04-23 17:27:08
    Od: "neostrada" <b...@w...pl>

    > NTG, w reklamach o tym nie mówią? ;]

    Jakie reklamy masz na mysli?

    Co do NTG - to odpowiedniejsza grupa: alt.pl.www.przegladarki wyglada na
    wymarla, a wolalem nie pisac na pl.comp.pecet :-D
    Naciagajac tematyke www moznaby to jakos odniesc do przegladarek.

    Jesli masz propozycje innej wlasciwej grupy, podziel sie nia ze mna :)

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5053
    (20100423) __________

  • 4. Data: 2010-04-23 17:29:49
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT neostrada scripsit:

    > Jakie reklamy masz na mysli?

    Myślę, że ma na myśli reklamy telewizyjne. :)

    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
    > wirusow 5053 (20100423) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Jakieś śmieci przyklejają ci się do wiadomości.

    --
    Jacek Skowroński http://milcz.pl

  • 5. Data: 2010-04-23 17:46:38
    Od: Paweł <b...@w...pl>

    > Jakieś śmieci przyklejają ci się do wiadomości.
    >
    > --
    > Jacek Skowroński http://milcz.pl

    Teraz już chyba dobrze?

    Czy zatem mogę się dowiedzieć na jakiej właściwej grupie powinienem zadać
    przedmiotowe pytanie? :-)

    Pozdrawiam
    Paweł