  • 1. Data: 2009-09-19 06:56:40
    Temat: Gdzie znaleść ?
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Na jakiej stacji w tv mówili ostatnio o graczach którzy żyli z tego i biorą
    udział w różnego rodzaju konkursach. Jeśli ktoś by wiedział gdzie mozna ten
    materiał video znaleść na youtube itp. to bedę wdzięczny.
    Z góry dzieki.

  • 2. Data: 2009-09-19 07:31:30
    Temat: [NTG]Re: Gdzie znaleść ?
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Na jakiej stacji w tv mówili ostatnio o graczach którzy żyli z tego i
    > biorą udział w różnego rodzaju konkursach. Jeśli ktoś by wiedział gdzie
    > mozna ten materiał video znaleść na youtube itp. to bedę wdzięczny.

    nie wiem, gdzie "znalesc", ale jesli interesuje Cie cos wiecej niz ten
    material, to poszukaj artykulu we wprost
    poza tym, tutaj jest duza ilosc informacji: http://www.e-konkursy.info/

  • 3. Data: 2009-09-19 16:29:59
    Temat: Re: [NTG]Re: Gdzie znaleść ?
    Od: "pparadox" <p...@w...pl>

    Witam
    W dzień dobry TVN oczywiście na TVN-nie

  • 4. Data: 2009-09-19 18:03:10
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "pparadox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > W dzień dobry TVN oczywiście na TVN-nie

    Właśnie mi sie też przypomniało, niewiesz gdzie ten filmik z tym materiałem
    można znaleść ?