  • 11. Data: 2013-11-30 17:53:41
    Temat: Re: NJU na karte rewelacyjne dla mało gadających
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 30 Nov 2013 05:54:53 +0100, "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)"
    <a...@m...www.pl> wrote:

> [...]
    >nielimitowane gadanie na komórki)
    >przez pół roku jest ok. 130 dni roboczych
    >
    >150zł dzielone na 6 to wychodzi koszt 25 zł miesięcznie
    >
    >dla mało gadających oferta jest atrakcyjna,
    >50zł doładowanie, -18zł aktywacja 3krotna oferty do komórkowych (po 62 dni)
    >i w 186 okresie ważności dowolne 33 dni wybieramy na nielimitowane
    >komórkowe gadanie na tel komórkowe
    >
    >oferta "do wszystkich"?
    >50zł doładowanie daje nam 15 dni nielimitowane w 186 dniowym okresie
    >100zł doładowanie daje nam 71 dni nielimitowane w 186 dniowym okresie

    Nie wiem czy nie lepiej wychodzi play mini max, zakładając że będzie
    się ładowało gdy jest dobra promocja na doładowania a od jakiegoś
    czasu raz w miesiącu albo dwa jest na pewno. Ostatnio za doładowanie
    51zł dostawało się 100% na konto promocyjne. Konto promocyjne wlicza
    się do osiągnięcia no limit jeśli chodzi o rozmowy i smsy więc źle nie
    jest.
    Nie chce mi się tego teraz przeliczać.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2013-11-30 19:02:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-30 17:28, JoteR pisze:

    > Ja tego nie neguję. Więcej - kilkakrotnie tu pisałem, że akurat oferty i
    > regulaminy Play są chyba najbardziej przejrzyte wśród ofert innych
    > operatorów, kablowych nie wyłączając. Po prostu dla mnie obecność
    > SMS/MMS w abonamencie była oczywistą oczywistością i wytknięcie tego
    > braku w aktualnych taryfach było dla mnie przykrym zaskoczeniem.

    Wojna o no limit zaowocowała różnymi dziwacznymi rozwiązaniami.
    Play się dostosował i to całkiem sensownie - tak naprawdę to
    zdecydowanie lepiej niż konkurencja. Zresztą wcześniej też
    w zależności od oferty jasno przedstawiał co jest w abonamencie,
    a co poza. SMS poza sieć - norma.

    > Usprawiedliwionym tylko w niewielkim stopniu faktem, że praktycznie z
    > nich nie korzystam.

    Ja korzystam i np. dorzuciłem sobie za parę zyli sms do wszystkich.
    Żonka w wyższym abo ma to w abonamencie. Nie widzimy potrzeby
    migracji do ofert no limit dla gimbusów.

  • 13. Data: 2013-11-30 19:21:23
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 14:56:39 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Nie masz zamiaru nic zrobić z tym śmieciem?

    dzięki, nie byłem świadomy, ale nie wiem jak to wyłączyć

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/tarchomin/index4.php

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 14. Data: 2013-11-30 19:31:50
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 19:21:23 +0100, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) napisał(a):

    > dzięki, nie byłem świadomy, ale nie wiem jak to wyłączyć

    już udało się

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/warsaw/06/

  • 15. Data: 2013-11-30 21:44:19
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Taaa, pani Kasia miała 200 minut w abonamencie za 19zł i po zakupieniu
    > abonamentu no limit z 29zł okazało się, że wygaduje mniej niż niż
    > wcześniej.
    > Tak, oferta no limit spowodowała zmniejszenie liczby minut wygadanych
    > w abonamencie, ponieważ teraz można gadać ile się chce.
    nie do końca. Zjadała 3 hamburgery dziennie, i mówiła ze dałaby radę
    nawet 10, ale są za drogie. Dobra wróżka dała jej talon na hamburgery za
    darmo, i po kilku przeżarciach, okazało się, (np po pół roku) że właśnie
    3, może 4 sztuki, to tyle ile organizm jest w stanie przyjąć. łapiesz?

    promocja, (jako oferta) to takie coś za co zapłacisz tylko 50% ceny. Ale
    bez promocji nawet za darmo byś "tego" nie chciał. Zgadzasz się z
    dowcipem? Tak się też stało z "nolimits". Ja to sprawdziłem na własnej
    skórze parę lat temu, jak orange sprzedawało pakiecik 1000 minut.
    Gadając ze wszystkimi o wszystkim co się dało ( w wolnym czasie - dla
    czepialskich) nie docierałem do 300 minut, a płaciłem za pakiet 1000minut.
    Teraz no limits daje dużo, ale jak widać nie wszystko. tanio? moim
    zdaniem nie. Czy warto? Jak zarabiasz telefonem, jak nie masz życia i
    paplasz non stop do słuchawki - tak. ale jak widzisz droższe niż 29zł
    oferty trzymają się dobrze.
    ToMasz

  • 16. Data: 2013-11-30 22:34:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 15:44:24 +0100, Krzysztof 'kw1618' (W-wa)

    > a w tym nju na karte wychodzi 3zł + 0,99 z ł/ mc jeśli ktoś raz na miesiąc
    > prowadzi kilkugodzinną gadkę - to jest osoba mało gadająca.
    > dodatkowo kilka rozmów za kilka gr w inne dni i koszt miesięczny nie
    > dochodzi do 9zł

    Ale doladowac musi 25zl.
    I musi dzwonic na komorke.

    A jesli ktos sie nie ogranicza do jednego dnia w miesiacu, to rachunek
    rosnie.

    J.

  • 17. Data: 2013-11-30 22:36:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 15:24:20 +0100, JoteR napisał(a):

    > Hmm, wielu... czyli są też tacy co wygadują? I co wtedy? ;->

    Z takim zdolnosciami to do rzadu :-)

    J.

  • 18. Data: 2013-11-30 22:38:36
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' (W-wa) wrote:
    > http://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte

    nie chce mi się tego analizować więc spytam:
    ile czasu jest ważne konto na rozmowy wychodzące i ile trzeba
    doładować żeby przedłużyć życie konta?

    jeffrey

  • 19. Data: 2013-12-01 00:45:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 19:02:27 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Wojna o no limit zaowocowała różnymi dziwacznymi rozwiązaniami.
    > Play się dostosował i to całkiem sensownie

    Nie tylko no limit, nie tylko Play.
    W t-mobile tez zniklo lub sie pogorszylo.
    Oferty sa akurat bardzo przejrzyste - tylko co, maja przejrzyscie
    napisac "Uwaga kliencie - sms nie sa wliczone" ?
    Wystarczy nie pisac ze sa wliczone :-)

    gimbusy akurat wysylaja duzo sms :-)

    J.

  • 20. Data: 2013-12-01 16:22:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-01 00:45, J.F. pisze:

    > Nie tylko no limit, nie tylko Play.

    Rozmawialiśmy o Play i nie tylko o no limit.

    > W t-mobile tez zniklo lub sie pogorszylo.

    A o czym chciałeś pisać?