  • 11. Data: 2009-07-24 15:40:21
    Temat: Re: [NEWS] Latający motocyklista.
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    EloU!
    (pj) wrote:
> [...]
    02665af8de783e50?

    ia

    > Ty, Kef, ja rozumiem misje edukacyjna, netykiete i niechec do uzywania
    > slow wulgarnych bez potrzeby. Z drugiej strony, te wlasnie slowa zostaly
    > stworzone do tego, zeby dodac koniecznej ekspresji w sytuacjach tego
    > wartych.
    >
    > Moze czas pisac: "Mikusek! Nie spamuj, _kurwa_ !, matole!" ?
    >
    > PBNW

    Jakakolwiej dzialanosc misyjna wylucza udowodniony fakt ze, obecnie
    akurat, cwicze hipokryzje, respondentow traktuje jak wrogow i spamuje
    normalnym ludziom w watkach jakimis wydumanymi pierdami z kosmosu.
    Element ekspresji wprowadze zatem gdy mi juz bedzie z tym calkiem
    dobrze, OK?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 & 660
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

  • 12. Data: 2009-07-24 15:57:33
    Temat: Re: [NEWS] LatajÄ.cy motocyklista.
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Karambol:
    > Mowili w telewizorze, ze bedzietaki fruwal - ale nie mowili, ze to stealth
    > castom;).

    Przecież to oczywista oczywistość, że to Ghost Rider był. <;

    --
    wo_Ohoo!

  • 13. Data: 2009-07-27 14:21:37
    Od: Jakub Mikusek <m...@c...gmail>

    On 2009-07-24, (pj) <j...@g...com> wrote:

    02665af8de783e50?

    No toś mnie zaskoczył. :-| Nie spojrzałem na date.

> [...]
    > wartych.
    >
    > Moze czas pisac: "Mikusek! Nie spamuj, _kurwa_ !, matole!" ?

    Nieee - takie coś zlewam ciepłym moczem.
    Poza tym to wg definicji ( http://en.wikipedia.org/wiki/E-mail_spam ) nie był
    spam.

    Szerokości!
    J.

    --
    XV125 -> GN125 -> F650GS -> ?
    googletalk: jakub (at) mikusek (dot) org / gg: 3386899