  • 131. Data: 2004-02-27 19:12:59
    Temat: Re: NETIA ADSL
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    "Janusz - Vahanara" <v...@o...gapp.pl> wrote in message
    news:1f42ym8uprkqf$.dlg@vahanara.pl...

    Taaa...
    Mamy piątkowy wieczór. Sądzę, że to odpowiedni moment żeby zakończyć ten
    beznadziejny wątek. Niestety, bawisz się słowami w ogóle nie wnikając w
    prezentowaną przez nie treść. W Twojej wypowiedzi tak bardzo brakuje sensu,
    że nawet nie wiem, jak mógłbym próbować dalej z Tobą dyskutować. Gdybyś miał
    wątpliwości to prześledź sobie przykładowo kwestię Twoich kolejnych
    wypowiedzi na temat moich stojących bezużytecznie DSLAMów i kablówki; oraz
    mojego powołania się na przykład "unbundlingu" w Stanach i Twojego
    odniesienia do Nowej Zelandii. Bez sensu.
    EOT

    Z#

  • 132. Data: 2004-02-27 19:13:17
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    > Chcesz powiedzieć, że UPC, pomimo kabli pociągniętych w mieszkaniach
    ciągle
    > potrzebuje studzienek, by zaoferować internet?!

    Jasne, że nie potrzebuje. Jej szkielet jest utrzymywany w
    hipernadprzestrzeni, a transmisja polega na modulacji gęstości ciemnej
    materii.

    Z#

  • 133. Data: 2004-02-27 19:13:31
    Temat: Re: NETIA ADSL - w koncu nie OT
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    "Anna Sikora" <a...@p...WYCIEP-TO.pl> wrote in message

    > Zeby nie bylo OT to afaik Netia ADSL bedzie dostepna
    > tez w wersji over ISDN.

    Ależ Paweł, to są już niepotrzebne starania. Przecież Pan Vahanara już nam
    wszystkim kilka postów wyżej podziękował :))

    #Z

  • 134. Data: 2004-02-27 21:01:10
    Od: "M.Tankard" <t...@g...pl>

    Fri, 27 Feb 2004 14:19:58 +0100, na pl.internet.polip, Radosław Popławski
    napisał(a):

    > Nie widzę sensu dyskutowania z _tobą_, a nie ogólnie, nawet tego nie
    > rozumiesz...

    To po co dyskutujesz skoro nie widzissz sensu ?, zabierz zabawki i idź do
    innej piaskownicy >:>

    --
    Michał

  • 135. Data: 2004-02-27 21:01:51
    Od: "M.Tankard" <t...@g...pl>

    Fri, 27 Feb 2004 14:21:08 +0100, na pl.internet.polip, Radosław Popławski
    napisał(a):

    > Wolę się pośmiać i pokazać tylko największe ułomności waszej argumentacji.
    > Szkoda czasu na więcej. Z LPR, Samoobroną, UPR czy wami nie ma sensu
    > dyskutowania.

    To nie dyskutuj - nie ma przymusu.

    --
    Michał

  • 136. Data: 2004-02-27 21:14:00
    Od: "M.Tankard" <t...@g...pl>

    OK - rozumiem twój punkt widzenia, jednak uważam, że w tej sytuacji
    ustanawiamnie przymusu dzierżawy infrastruktury plus urzędowych cen zawsze
    zrodzi jakąś formę patologii. Dla mnie osobiście największym hamulcowym
    jest tutaj niestety nasze państwo - z jednej strony mamy prawo budowlane
    według którego zakopanie kawałka rury wymaga mnóstwa uzgodnień i pozwoleń
    skutkujących astronomicznym kosztem inwestycji. Z drugiej strony to samo
    państwo jest żywotnie zainteresowane zwiększaniem konkurencyjności rynku
    telekomunikacyjnego poprzez wprowadzanie regulacji. Wszelkie pośrednie
    formy działania są minimalizowane - gdyby pociągnięcie kanalizacji nie było
    takim problemem, lub jeżeli dopuszczalne byłoby okablowanie na słupach ( ja
    wiem to nie USA w końcu musimy mieć porządnie ) większość obecnych
    osiedlówek w końcu miałaby szansę wyewoluwoać w kierunku czegoś w rodzaju
    mini-manów - a to zmieniłoby trochę układ sił na rynku, zresztą i tak
    osiedłowki już go zmieniły.
    Dla mnie wszelkie działania regulacyjne państwa zazwyczaj przynoszą efekty
    odwrotne do zamierzonych - w tym wypadku wystarczyłoby poluzowanie
    niektórych wymogów prawa budowlanego, a konkurencja na rynku pojawiłaby sie
    momentalnie bez konieczności jej stymulowania i regulowania przez państwo.

    --
    Michał

  • 137. Data: 2004-02-28 02:05:41
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    > Chcesz powiedzieć, że UPC, pomimo kabli pociągniętych w mieszkaniach
    > ciągle potrzebuje studzienek, by zaoferować internet?!

    Czy możesz mi napisać (punkt po punkcie), jakim torem biegły Twe
    myśli, że wywnioskowałeś to, co napisałeś, z tego, co napisałem?

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 138. Data: 2004-02-29 23:20:22
    Od: "M.Tankard" <t...@g...pl>

    Fri, 27 Feb 2004 14:23:35 +0100, na pl.internet.polip, Radosław Popławski
    napisał(a):

    > Ale po co to piszesz? Koledzy tacy jak Vanahara nawet tego nie rozumieją, oni
    > nie mają pojęcia co to wolny rynek, zatrzymali się na doktrynach
    > socjalistycznych, gdzie należy hołubić jedne przedsiębiorstwo wszelkim kosztem.
    >
    > Ot, takie homo sovieticus...

    Jeżli tobie wolny rynek kojarzy sie z nacjonalizacją/komunalizacją
    prywatnej własności lub też działaniami "regulacyjnymi" to zalecałbym
    powrót do szkół .

    --
    Michał

  • 139. Data: 2004-03-01 17:20:55
    Od: i...@o...pl

    > Czy ktoś wie kiedy firma NETIA planuje ruszyć ze swoim ADSLem dla ludu ??
    >
    > Mogłaby to być bardzo ciekawa konkurencja dla tepsy...

    Netia imho nigdy konkurowac z TPSA nie bedzie. TPPSA jest w calym kraju a netia
    w kilku wiekszych mistach. Nic tylko sie powiesic :|

    p.

  • 140. Data: 2004-03-16 21:59:53
    Od: " Mistrzu" <m...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <v...@o...gapp.pl> napisał w wiadomości

    > Porównaj koszty przesłania 10 MB z W-wy do K-c, a następnie rozesłania
    tych
    > 10 MB do kilkudziesięciu tysięcy abonentów na Śląsku. Będziesz miał
    > odpowiednie proporcje kosztów i temat do przemyślenia: czy "hurt W-wa -
    > K-ce" nie jest zbyt drogi w porównaniu do "detalu po całym regionie".

    kilkadziesiat tysiecy abonentow zaplacilo za instalacje dostepu do internetu
    (w szczegolnosci po to, by miec dostep do internetu, a nie by
    tepsa ograniczala dostepnosc uslug).

    pozdrawiam
    M.