  • 11. Data: 2009-11-07 14:46:40
    Temat: Re: N dla początkującego
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    (...)
> [...]
    > bujdy. W moim przypadku policzyli sobie 350 zł za robociznę, coś koło 50
    > zł za kabel antenowy powyżej 10 m, do tego koszt anteny, konwertera i zeza
    > oraz kabla hdmi. O koszcie rzeczywistym poinformowali mnie dopiero
    > instalatorzy, przynajmniej powiedzieli z góry ile to będzie kosztować. U
    > mnie wyszło razem 700 zł - antena od strony kuchni, kable przez kuchnię,
    > przez przedpokój do pokoju przypinane do boazerii, 3 wiercenia wewnątrz
    > mieszkania i dwa na zewnątrz.
    > 4. Nie miałem kablówki cyfrowej, ale w porównaniu z przyzwoitą analogową

    Wielkie dzięki Leszek za konkrety!
    Ale 350 zł sprzęt i drugie tyle robo? Zobacz:
    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=809206235&m
    sg=Twój+e-mail+został+wysłany.

    Wg mnie sprzęt to 200 zł + Robo 0 zł ( ze znajomym:), no bo fachowcy wysoko
    się cenią :) Pozdr!

  • 12. Data: 2009-11-07 19:33:49
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Adax pisze:
> [...]

    sg=Twój+e-mail+został+wysłany.

    > Wg mnie sprzęt to 200 zł + Robo 0 zł ( ze znajomym:), no bo fachowcy

    Tylko uważaj ze znajomym, żeby dobrze antenę ustawić. To precyzyjna
    robótka...

  • 13. Data: 2009-11-07 23:44:06
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    sg=Twój+e-mail+został
    > Tylko uważaj ze znajomym, żeby dobrze antenę ustawić. To precyzyjna
    > robótka...

    Hmmm... ja jeszcze się w to nie bawiłem, dziś kolega dał mi do zrozumienia,
    że się zrobi -mam nadzieję, że dobrze. Na wszelki wypadek poszukam coś na
    ten temat i przestudiuję :)

  • 14. Data: 2009-11-08 07:09:03
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    > Hmmm... ja jeszcze się w to nie bawiłem, dziś kolega dał mi do
    > zrozumienia, że się zrobi -mam nadzieję, że dobrze. Na wszelki wypadek
    > poszukam coś na ten temat i przestudiuję :)
    O ile w dawnej sat analogowej szło to dokładnie ustawić na tuner i tv, o
    tyle teraz bez najprostszego przyrządu dokładnie nie ustawisz.
    Chyba, że przypadkowo :)

  • 15. Data: 2009-11-08 08:37:25
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    (...)
    > O ile w dawnej sat analogowej szło to dokładnie ustawić na tuner i tv, o
    > tyle teraz bez najprostszego przyrządu dokładnie nie ustawisz.
    > Chyba, że przypadkowo :)
    Oooo... to rzeczywiście trzeba poszukać fachowca

  • 16. Data: 2009-11-08 13:09:32
    Od: Padre <P...@n...net>

    bez najprostszego przyrządu dokładnie nie ustawisz.

    Prostym przyrządem to można sobie najwyżej znaleźć satelitę co można też
    zrobić cyfrowym tunerem tylko trwa dłużej i wymaga cierpliwości w
    porównaniu do analogowego, do dokładnego ustawienia i tak potrzebne będą
    paski jakości sygnału na tunerze.

  • 17. Data: 2009-11-08 13:27:25
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    zeeltom pisze:
    > O ile w dawnej sat analogowej szło to dokładnie ustawić na tuner i tv, o
    > tyle teraz bez najprostszego przyrządu dokładnie nie ustawisz.
    > Chyba, że przypadkowo :)

    Znaczy sie ja caly czas przypadkiem anteny ustawiam? Dzieki za informacje :)

  • 18. Data: 2009-11-08 14:01:49
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Fri, 6 Nov 2009 23:42:50 +0100, "Shimeck" <s...@o...pl>
    napisał:

    >Powiem tak, obraz cyfrowy z N-ki naprawde minimalnie sie różni od obrazu
    >analogowego z kabla UPC, za to kanały HD z N-ki to inna bajka:) Obraz
    >naprawde zachwyca ostroscią i kolorami

    A na UPC miałeś HD? Bo jak nie to wprowadzasz ludzi w błąd. HD w UPC
    jest bardzo dobrej jakości.

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 19. Data: 2009-11-09 06:23:07
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    cztery pisze:

    > SD jak i HD w n-ce jest gorszej jakosci niz w UPC.
    > Mialem n-ke, mam upc. Porownywalem na tej samej plazmie panasonica 42S10.

    fakt, pewnie miałeś podłaczone przez euro i tv lg -:)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 20. Data: 2009-11-09 06:24:27
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    grzechu pisze:
    > 1. Ja ta ich antene wywaliłem po miesiącu.
    > Zrywało obraz przy lepszym deszczu lub sniegu.
    > Lepiej kup większy talerz osobno wraz z konwerterami lepszej jakosci.

    bo była źle ustawiona, ale fakt te anteny są słabe, jak wszystkie
    dołączane do zestawów i lepiej kupić komercejną.
    polecam televesa