  • Data: 2009-03-16 10:45:25
    Temat: Myszka z cichym klikiem
    Od: Piotr Dworak <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam dość, niby błahy, ale jednak - problem. Jako że jeszcze w jednym
    pokoju mieszkam z żoną i dzieckiem, dość irytującym odgłosem w godzinach
    nocnych stało sie klikanie myszką:) I stąd moje pytanie - znacie może
    jakiś model myszki, która miałaby naprawdę cichutki klik, albo najlepiej
    nie miała go wcale?
    Trochę googlałem, znalazłem jakiś model ale japoński i w PL niedostepny:/
    Może z doświadczenia coś, może macie jakąś myszkę która naprawdę wydaje
    wam się cholernie "cicha"..?

    Dodam, że nie do Apple:)

    Pozdrawiam,
    Piotr Dworak