  • 1. Data: 2010-04-14 21:52:10
    Temat: Myjka cisnieniowa z marketu
    Od: MH <k...@m...pl>

    Witam,
    Ma ktos moze taka zolta cisnieniowa myjke marki OIDP Clarus, do kupienia
    w "stonce" za ok. 150 zl? Idzie tym umyc samochod, czy lepiej dac
    sobie spokoj?
    Pozdro

    --
    MH

  • 2. Data: 2010-04-14 22:29:47
    Temat: Re: Myjka cisnieniowa z marketu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MH" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Ma ktos moze taka zolta cisnieniowa myjke marki OIDP Clarus, do kupienia w
    > "stonce" za ok. 150 zl? Idzie tym umyc samochod, czy lepiej dac sobie
    > spokoj?

    Opłukać idzie wszystkim.
    Mycia bezdotykowego tak bez porządnej pianownicy nie zrobisz.
    Pianownica kosztuje tyle co ta myjka.
    Do tego dla wygody warto mieć przedłużkę węża ciśnieniowego.
    Tak ze 100 zł.

    A do samego opłukania tańszy jest wąż ogrodowy.
    Mniej roboty przy rozkładaniu, skuteczność zbliżona.

  • 3. Data: 2010-04-14 22:33:29
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    On 14 Kwi, 21:52, MH <k...@m...pl> wrote:
> [...]
    > Ma ktos moze taka zolta cisnieniowa myjke marki OIDP Clarus, do kupienia
    >   w "stonce" za ok. 150 zl? Idzie tym umyc samochod, czy lepiej dac

    doloz 49zeta i zanabądź Karchera w Obi za 199. W komplecie 2 dysze
    (zwykla i rotacyjna). za pare miesiecy odlozysz kolejne 70 zl dokupisz
    przystawke spieniajaca i bedziesz miec firmowy porzadny zestaw.

  • 4. Data: 2010-04-14 23:04:49
    Od: "Bogdann" <p...@p...onet.pl>

    > Ma ktos moze taka zolta cisnieniowa myjke marki OIDP Clarus, do kupienia w
    > "stonce" za ok. 150 zl? Idzie tym umyc samochod, czy lepiej dac sobie
    > spokoj?

    Ja kupiłem za podobną kwotę jakąś noname - do mycia auta i motocykla enduro.
    I generalnie jestem (a w zasadzie byłem) zadowolony, bo myje całkiem
    porządnie - tzn. auta samą myją nie umyjesz - najpierw myjka, potem
    szmata/gąbka + szampon , potem znowu myjka. Napewno lepiej niż wężem
    ogrodowym, zwłaszcza motocykl - silniejszy strumień jednak umyje dokładniej
    wszelki brud z zakamarków. A już nie jestem zadowolony, bo tak po 2latach
    użytkowania zaczyna szwankować - tzn. gdzieś musiało coś pęknąć, bo jakiś
    boczny strumień jest (tuż przy obudowie).

    pzdr
    Bogdan

  • 5. Data: 2010-04-14 23:47:36
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Marcin K. pisze:

    > doloz 49zeta i zanabądź Karchera w Obi za 199. W komplecie 2 dysze
    > (zwykla i rotacyjna). za pare miesiecy odlozysz kolejne 70 zl dokupisz
    > przystawke spieniajaca i bedziesz miec firmowy porzadny zestaw.

    A po roku użytkowania, myjka dostaje dziwnych wibracji, co
    najprawdopodobniej jest początkiem jej końca.
    Lepiej dołożyć i odrazu wydać ciut więcej na wyższy model.
    Te najtańsze, to chyba tylko z nazwy jest Karcher. Plastikowa pompka nie
    wróży długowieczności. Można znaleźć niefirmowe myjki za podobną cenę,
    dużo lepiej wykonane. Na plus Karchera jest to, że pewnie części
    zamienne dostanie się do każdego jednego modelu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2010-04-14 23:58:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    > Te najtańsze, to chyba tylko z nazwy jest Karcher. Plastikowa pompka nie
    > wróży długowieczności. Można znaleźć niefirmowe myjki za podobną cenę,
    > dużo lepiej wykonane.

    Fajnie wyglądała myjka z Lidla, za 399 zł - za to model który można uznać za
    wystarczający.
    Myjki za 200 zł na pewno takie nie są.

    >Na plus Karchera jest to, że pewnie części zamienne dostanie się do każdego
    >jednego modelu.

    Na minus - że będą kosztowały więcej niż wartość taniej myjki tej firmy,
    którą się naprawia i więcej niż tania myjka no name.

    Mój no name (Kizno) służy mi już ponad 10 lat.

  • 7. Data: 2010-04-15 00:02:58
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Marcin K." <k...@g...com> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...
    >dokupisz
    >przystawke spieniajaca i bedziesz miec firmowy porzadny zestaw.

    którym nadal nie umyjesz samochodu, bo do tego jest potrzebna miękka gorąca
    woda.

  • 8. Data: 2010-04-15 00:08:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin K." <k...@g...com> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...

    > którym nadal nie umyjesz samochodu, bo do tego jest potrzebna miękka
    > gorąca woda.

    Wszystko jest względne.
    Przy miękkiej o gorącej na pewno jest łatwiej, nie ma potrzeby wycierania
    zapewne.
    Ale to nie znaczy że się nie da wcale.

    Mnie wystarczą efekty mycia bezdotykowego wodą zimną, ale auto musi być
    później wytarte i nie może być myte na słońcu.
    Znaczy granatowe auto, czerwonego to nie dotyczy w takim stopniu.

  • 9. Data: 2010-04-15 09:27:36
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    MH pisze:
> [...]
    > Ma ktos moze taka zolta cisnieniowa myjke marki OIDP Clarus, do kupienia
    > w "stonce" za ok. 150 zl? Idzie tym umyc samochod, czy lepiej dac sobie

    mycie auta na myjce bezdotykowej kosztuje 5zł

    150/5= 30 myć
    średnio 1 mycie na 1 tydzien
    to masz 30 tygodni czyli ok 7 miesiecy mycia na porządnym sprzęcie w
    odpowiednim miejscu

    michal

  • 10. Data: 2010-04-15 11:42:44
    Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ma ktos moze taka zolta cisnieniowa myjke marki OIDP Clarus, do kupienia w
    > "stonce" za ok. 150 zl? Idzie tym umyc samochod, czy lepiej dac sobie

    Czytam to i tak sobie myślę, że złapałem dość fajną okazję kupując zimą w
    Obi poekspozycyjnego Karchera za 50 zł (najprostzy model).
    A tak na poważnie, to ja z dużą rezerwą podchodzę do kupowania niemarkowych
    wynalazków, chyba że są dużo tańsze od markowych odpowiedników i mają dobry
    serwis.

    Pozdrawiam,
    Druid29