  • 1. Data: 2012-03-28 14:45:55
    Temat: Motoport Czestochowa - jest drynda do obejrzenia
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Tym razem drynda ktora chcialbym zweryfikowac stoi w Czestochowie (maly Hornet 08).
    Czy na sali jest ktos to moglby stwierdzic na miejscu czy warto gonic 2x200km?
    Motocykl stoi w firmie Motoport o ktorej nic nie wiem - wszelkie opinie mile
    widziane. W szczegolnosci interesuje mnie czy uzywane motocykle ktore maja w ofercie
    to przystanki czy raczej sztuki godne polecenia.

    Z gory dzieki za pomoc.

    pzdr, dr
    14/525/400