  • 1. Data: 2010-07-01 22:14:22
    Temat: Motocyklisci z Australii....
    Od: Weglik <w...@g...com>

    Ave!

    Ano taki gatunek wystapil w Polszy ostatnio...

    W poniedzialek (28.VI) bedac w Oswiecimiu na parkingu spotkalem taka
    oto ekipe:

    http://picasaweb.google.pl/weglik/KierowcyZKrajuKang
    urow#

    Chlopaki z Australli robia sobie tour de eurazja :)

    Ruszyli z Wladywostoku, potem przez Syberie, Mongolie, Kazachstan,
    Srodkowa Rosje do Murmanska (ech piekne wzgorza murmanskie - to juz 5
    lat :(), Skandynawie - do Polski...
    Dalej przez Wegry, Chorwacje, Wlochy jada zygzaczkiem do Londynu (nie
    ma takiego miasta - jest Ladek Zdroj) i wracaja do AUS

    Strona wyprawy:
    http://www.adventureb4.com/AB4D/Home.html

    a na fejsbuku Adventureb4

    wiem wiem - jakbysmy mieli tyle kasy ..