  • Data: 2010-09-27 15:40:11
    Temat: Motocyklem po Azji - ogloszenie... matrymonialne :)
    Od: Barnaba <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    jest taka oto sprawa - pomysl na podroz do Wietnamu. LOT otwiera
    bezposrednie polaczenia (innymi liniami tez moze byc tanio) do
    Wietnamu (Hanoi). Wpadlem na pomysl, zeby sie tam wybrac samolotem -
    jako ze nie mam odpowiedniego sprzeta, mozliwosci, kasy ani czasu na
    podroz motocyklem bezposrednio do Azji. Czyli chcialbym na miejscu
    wypozyczyc 125 czy 250ccm, podobno za pare/parenascie dolcow za dobe
    mozna cos wybrac. W gre wchodzi zwiedzanie Wietnamu przez jakis
    tydzien czy dwa (najlepiej listopad) i powrot do Polski. Taka mala
    wycieczka bez wiekszego przygotowania, w miare spontanicznie.
    Tyle, ze z chetnych osob na taka wyprawe widze tylko siebie. Jest
    ktos chetny, ktos sie wybiera, ktos byl, ktos cos moze wiecej na ten
    temat napisac? Chodzi mi konkretnie o Wietnam.
    Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze koszty (pomijajac cene biletu)
    wyjda stosunkowo niskie po dotarciu na miejsce, wszystko jest o wiele
    tansze jak w Polsce.

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba