eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleMotocykl na korki + soft enduro
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 20

  • 11. Data: 2009-09-25 10:02:15
    Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    kocyk pisze:

    > ps. a tak w temacie - 950/990sm czy 950 superenduro, czy 990 smt moze
    > kolege zadowolic. Wybrac model wzgledem oczekiwanego komfortu (smt),
    > dzielnosci terenowej (se), funfactoru (sm). Adventure za wielki i nie
    > daje przewag w ww zastosowaniu.

    Nie lepsza byłaby 640/660?

    --
    pozdrawiam
    Piotr
    XLR250&bmw_f650_dakar


  • 12. Data: 2009-09-25 11:27:40
    Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Piotr Rezmer wrote:
    > kocyk pisze:
    >
    >> ps. a tak w temacie - 950/990sm czy 950 superenduro, czy 990 smt moze
    >> kolege zadowolic. Wybrac model wzgledem oczekiwanego komfortu (smt),
    >> dzielnosci terenowej (se), funfactoru (sm). Adventure za wielki i nie
    >> daje przewag w ww zastosowaniu.
    >
    > Nie lepsza byłaby 640/660?

    690? Moze. Zalezy od oczekiwan. Ja z ww wybralbym (do tego, co napisano)
    superenduro. Uwazam, ze to swietny, uniwersalny motocykl wpasowujacy sie
    w luke, ktorej nikt nie dostrzegal. Singiel jednak meczy, na trase 100km
    2x dziennie nie wiem czy bym wybral. Chyba, ze przez gory, hehe. Do
    gumowania tez lepiej liter, a w pseudoterenie da rade. Zalezy co kto
    chce robic, bo pseudoteren to moze byc wszystko poza topieniem w bagnie,
    a wtedy jednak 690/660, hehe. No i zalezy jaki stosunek trasy do terenu,
    na 200km dziennie i okazjonalny teren ja bym wzial 950.
    K.TM.


  • 13. Data: 2009-09-25 17:04:12
    Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message
    news:h9i9fi$ium$1@news.onet.pl...
    > Piotr Rezmer wrote:
    >> kocyk pisze:
    >>
    >>> ps. a tak w temacie - 950/990sm czy 950 superenduro, czy 990 smt moze
    >>> kolege zadowolic. Wybrac model wzgledem oczekiwanego komfortu (smt),
    >>> dzielnosci terenowej (se), funfactoru (sm). Adventure za wielki i nie
    >>> daje przewag w ww zastosowaniu.
    >>
    >> Nie lepsza byłaby 640/660?
    >
    > 690? Moze. Zalezy od oczekiwan. Ja z ww wybralbym (do tego, co napisano)
    > superenduro. [...]. No i zalezy jaki stosunek trasy do terenu,
    > na 200km dziennie i okazjonalny teren ja bym wzial 950.

    Znaczy, ZWYKLY CZLOWIEK przymierzajacy sie do SM-a powinien wziac 690 ;) Dla
    kolegi zas, wypisz wymaluj, Honda CBF600. 100 km szosy wymaga ochrony przed
    warunkami atmosferycznymi i solidnosci w sensie duzego przebiegu bez
    inwestycji. Chyba ze kolega z kasa sie nie liczy, wtedy niech bierze to co
    mu sie najbardziej podoba. Postawilbym 3 warunki:
    - masa ponizej 200 kilogramow
    - polowiewka
    - szeroka kierownica (nie clip-on)

    Smaszneho.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
    Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta






  • 14. Data: 2009-09-25 17:33:26
    Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kefir wrote:
    > Elou!
    > "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message
    > news:h9i9fi$ium$1@news.onet.pl...
    >> Piotr Rezmer wrote:
    >>> kocyk pisze:
    >>>
    >>>> ps. a tak w temacie - 950/990sm czy 950 superenduro, czy 990 smt
    >>>> moze kolege zadowolic. Wybrac model wzgledem oczekiwanego komfortu
    >>>> (smt), dzielnosci terenowej (se), funfactoru (sm). Adventure za
    >>>> wielki i nie daje przewag w ww zastosowaniu.
    >>>
    >>> Nie lepsza byłaby 640/660?
    >>
    >> 690? Moze. Zalezy od oczekiwan. Ja z ww wybralbym (do tego, co napisano)
    >> superenduro. [...]. No i zalezy jaki stosunek trasy do terenu,
    >> na 200km dziennie i okazjonalny teren ja bym wzial 950.
    >
    > Znaczy, ZWYKLY CZLOWIEK przymierzajacy sie do SM-a powinien wziac 690 ;)

    Moze, nie wiem, nie znam zbyt wielu zwyklych ludzi.
    K.14.


  • 15. Data: 2009-09-25 17:48:58
    Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Kefir pisze:

    > - szeroka kierownica (nie clip-on)

    Dlaczego? Nie mam doświadczenia z wąskimi, więc pozwolę sobie zadać
    lamerskie pytanie, chodzi o mniejszą wysokość i pozycję?
    Prawdę mówiąc myślałem o wąskiej klasycznej kierownicy (<75 cm).


    --
    pozdrawiam
    Piotr
    XLR250&bmw_f650_dakar


  • 16. Data: 2009-09-28 07:42:56
    Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>


    "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message
    news:h9iut1$im7$1@news.onet.pl...
    > Kefir wrote:
    >> Elou!
    >> "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message
    >> news:h9i9fi$ium$1@news.onet.pl...
    >>> Piotr Rezmer wrote:
    >>>> kocyk pisze:
    >>>>
    >>>>> ps. a tak w temacie - 950/990sm czy 950 superenduro, czy 990 smt moze
    >>>>> kolege zadowolic. Wybrac model wzgledem oczekiwanego komfortu (smt),
    >>>>> dzielnosci terenowej (se), funfactoru (sm). Adventure za wielki i nie
    >>>>> daje przewag w ww zastosowaniu.
    >>>>
    >>>> Nie lepsza byłaby 640/660?
    >>>
    >>> 690? Moze. Zalezy od oczekiwan. Ja z ww wybralbym (do tego, co napisano)
    >>> superenduro. [...]. No i zalezy jaki stosunek trasy do terenu,
    >>> na 200km dziennie i okazjonalny teren ja bym wzial 950.
    >>
    >> Znaczy, ZWYKLY CZLOWIEK przymierzajacy sie do SM-a powinien wziac 690 ;)
    >
    > Moze, nie wiem, nie znam zbyt wielu zwyklych ludzi.

    Nie przyznajesz sie juz do naszej znajomosci?

    Piotrze R: miasto to koleiny, studzienki, torowiska, generalnie, wiele
    sytuacji gdzie kierownica jest wysywana z rak kierowcy. Jesli jest szerzej
    to mniej bije po lapach, mnie meczy, zas koza sprawia wrazenie maszyny
    lekkiej i manewrownej. Oczywiscie, rozlozenie mas i geometria takze nie sa
    bez znaczenia. Przyklad z plasnego podworka:
    ST 955 (207 kg)na clip-onach vs XT660X 179kg) na rurowej szerokiej
    kierownicy.
    30 kilogramow roznicy (~17%) . Odczuwalnie, dwukrotna roznica w masie do
    ogarniecia.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
    Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta


  • 17. Data: 2009-09-28 08:23:32
    Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kefir wrote:
    >
    > "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message
    > news:h9iut1$im7$1@news.onet.pl...
    >>>> 690? Moze. Zalezy od oczekiwan. Ja z ww wybralbym (do tego, co
    >>>> napisano)
    >>>> superenduro. [...]. No i zalezy jaki stosunek trasy do terenu,
    >>>> na 200km dziennie i okazjonalny teren ja bym wzial 950.
    >>>
    >>> Znaczy, ZWYKLY CZLOWIEK przymierzajacy sie do SM-a powinien wziac 690 ;)
    >>
    >> Moze, nie wiem, nie znam zbyt wielu zwyklych ludzi.
    >
    > Nie przyznajesz sie juz do naszej znajomosci?

    Etam, zwykli ludzie maja mniej stawow na konczyne od ciebie.
    K.


  • 18. Data: 2009-09-28 09:54:40
    Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    kocyk napisał(a):
    > Etam, zwykli ludzie maja mniej stawow na konczyne od ciebie.

    Ugina Ci sie? Byles z tym u urologa?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki
    Krakuf


  • 19. Data: 2009-09-28 10:13:48
    Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
    Od: fv <f...@c...com>

    (pj) wrote:
    > zresztą... dlaczego by nie założyć opon w kostki na sporta 600? ;-)

    W sensie Moto Morini Scrambler, tak?

    http://www.google.pl/search?q=moto+morini+scrambler
    http://images.google.pl/images?q=moto%20morini%20scr
    ambler
    http://www.motomorini.com/web/#?id=scrambler

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL
    Moto: Suzuki GSX 650F
    Auto: Nissan Primera 2,0


  • 20. Data: 2009-09-28 10:18:04
    Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
    Od: fv <f...@c...com>

    Kefir wrote:
    > Postawilbym 3 warunki:
    (..)
    A ja bym dodał, że powinien mało (tj. do 5l/100) palić. I tu od razu nie polecam
    GSX650F ;-)

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL
    Moto: Suzuki GSX 650F
    Auto: Nissan Primera 2,0

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: