-
11. Data: 2009-09-25 10:02:15
Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>
kocyk pisze:
> ps. a tak w temacie - 950/990sm czy 950 superenduro, czy 990 smt moze
> kolege zadowolic. Wybrac model wzgledem oczekiwanego komfortu (smt),
> dzielnosci terenowej (se), funfactoru (sm). Adventure za wielki i nie
> daje przewag w ww zastosowaniu.
Nie lepsza byłaby 640/660?
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar
-
12. Data: 2009-09-25 11:27:40
Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
Od: kocyk <k...@Z...pl>
Piotr Rezmer wrote:
> kocyk pisze:
>
>> ps. a tak w temacie - 950/990sm czy 950 superenduro, czy 990 smt moze
>> kolege zadowolic. Wybrac model wzgledem oczekiwanego komfortu (smt),
>> dzielnosci terenowej (se), funfactoru (sm). Adventure za wielki i nie
>> daje przewag w ww zastosowaniu.
>
> Nie lepsza byłaby 640/660?
690? Moze. Zalezy od oczekiwan. Ja z ww wybralbym (do tego, co napisano)
superenduro. Uwazam, ze to swietny, uniwersalny motocykl wpasowujacy sie
w luke, ktorej nikt nie dostrzegal. Singiel jednak meczy, na trase 100km
2x dziennie nie wiem czy bym wybral. Chyba, ze przez gory, hehe. Do
gumowania tez lepiej liter, a w pseudoterenie da rade. Zalezy co kto
chce robic, bo pseudoteren to moze byc wszystko poza topieniem w bagnie,
a wtedy jednak 690/660, hehe. No i zalezy jaki stosunek trasy do terenu,
na 200km dziennie i okazjonalny teren ja bym wzial 950.
K.TM.
-
13. Data: 2009-09-25 17:04:12
Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
Elou!
"kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message
news:h9i9fi$ium$1@news.onet.pl...
> Piotr Rezmer wrote:
>> kocyk pisze:
>>
>>> ps. a tak w temacie - 950/990sm czy 950 superenduro, czy 990 smt moze
>>> kolege zadowolic. Wybrac model wzgledem oczekiwanego komfortu (smt),
>>> dzielnosci terenowej (se), funfactoru (sm). Adventure za wielki i nie
>>> daje przewag w ww zastosowaniu.
>>
>> Nie lepsza byłaby 640/660?
>
> 690? Moze. Zalezy od oczekiwan. Ja z ww wybralbym (do tego, co napisano)
> superenduro. [...]. No i zalezy jaki stosunek trasy do terenu,
> na 200km dziennie i okazjonalny teren ja bym wzial 950.
Znaczy, ZWYKLY CZLOWIEK przymierzajacy sie do SM-a powinien wziac 690 ;) Dla
kolegi zas, wypisz wymaluj, Honda CBF600. 100 km szosy wymaga ochrony przed
warunkami atmosferycznymi i solidnosci w sensie duzego przebiegu bez
inwestycji. Chyba ze kolega z kasa sie nie liczy, wtedy niech bierze to co
mu sie najbardziej podoba. Postawilbym 3 warunki:
- masa ponizej 200 kilogramow
- polowiewka
- szeroka kierownica (nie clip-on)
Smaszneho.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
14. Data: 2009-09-25 17:33:26
Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
Od: kocyk <k...@Z...pl>
Kefir wrote:
> Elou!
> "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message
> news:h9i9fi$ium$1@news.onet.pl...
>> Piotr Rezmer wrote:
>>> kocyk pisze:
>>>
>>>> ps. a tak w temacie - 950/990sm czy 950 superenduro, czy 990 smt
>>>> moze kolege zadowolic. Wybrac model wzgledem oczekiwanego komfortu
>>>> (smt), dzielnosci terenowej (se), funfactoru (sm). Adventure za
>>>> wielki i nie daje przewag w ww zastosowaniu.
>>>
>>> Nie lepsza byłaby 640/660?
>>
>> 690? Moze. Zalezy od oczekiwan. Ja z ww wybralbym (do tego, co napisano)
>> superenduro. [...]. No i zalezy jaki stosunek trasy do terenu,
>> na 200km dziennie i okazjonalny teren ja bym wzial 950.
>
> Znaczy, ZWYKLY CZLOWIEK przymierzajacy sie do SM-a powinien wziac 690 ;)
Moze, nie wiem, nie znam zbyt wielu zwyklych ludzi.
K.14.
-
15. Data: 2009-09-25 17:48:58
Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>
Kefir pisze:
> - szeroka kierownica (nie clip-on)
Dlaczego? Nie mam doświadczenia z wąskimi, więc pozwolę sobie zadać
lamerskie pytanie, chodzi o mniejszą wysokość i pozycję?
Prawdę mówiąc myślałem o wąskiej klasycznej kierownicy (<75 cm).
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar
-
16. Data: 2009-09-28 07:42:56
Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
"kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message
news:h9iut1$im7$1@news.onet.pl...
> Kefir wrote:
>> Elou!
>> "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message
>> news:h9i9fi$ium$1@news.onet.pl...
>>> Piotr Rezmer wrote:
>>>> kocyk pisze:
>>>>
>>>>> ps. a tak w temacie - 950/990sm czy 950 superenduro, czy 990 smt moze
>>>>> kolege zadowolic. Wybrac model wzgledem oczekiwanego komfortu (smt),
>>>>> dzielnosci terenowej (se), funfactoru (sm). Adventure za wielki i nie
>>>>> daje przewag w ww zastosowaniu.
>>>>
>>>> Nie lepsza byłaby 640/660?
>>>
>>> 690? Moze. Zalezy od oczekiwan. Ja z ww wybralbym (do tego, co napisano)
>>> superenduro. [...]. No i zalezy jaki stosunek trasy do terenu,
>>> na 200km dziennie i okazjonalny teren ja bym wzial 950.
>>
>> Znaczy, ZWYKLY CZLOWIEK przymierzajacy sie do SM-a powinien wziac 690 ;)
>
> Moze, nie wiem, nie znam zbyt wielu zwyklych ludzi.
Nie przyznajesz sie juz do naszej znajomosci?
Piotrze R: miasto to koleiny, studzienki, torowiska, generalnie, wiele
sytuacji gdzie kierownica jest wysywana z rak kierowcy. Jesli jest szerzej
to mniej bije po lapach, mnie meczy, zas koza sprawia wrazenie maszyny
lekkiej i manewrownej. Oczywiscie, rozlozenie mas i geometria takze nie sa
bez znaczenia. Przyklad z plasnego podworka:
ST 955 (207 kg)na clip-onach vs XT660X 179kg) na rurowej szerokiej
kierownicy.
30 kilogramow roznicy (~17%) . Odczuwalnie, dwukrotna roznica w masie do
ogarniecia.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
17. Data: 2009-09-28 08:23:32
Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
Od: kocyk <k...@Z...pl>
Kefir wrote:
>
> "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message
> news:h9iut1$im7$1@news.onet.pl...
>>>> 690? Moze. Zalezy od oczekiwan. Ja z ww wybralbym (do tego, co
>>>> napisano)
>>>> superenduro. [...]. No i zalezy jaki stosunek trasy do terenu,
>>>> na 200km dziennie i okazjonalny teren ja bym wzial 950.
>>>
>>> Znaczy, ZWYKLY CZLOWIEK przymierzajacy sie do SM-a powinien wziac 690 ;)
>>
>> Moze, nie wiem, nie znam zbyt wielu zwyklych ludzi.
>
> Nie przyznajesz sie juz do naszej znajomosci?
Etam, zwykli ludzie maja mniej stawow na konczyne od ciebie.
K.
-
18. Data: 2009-09-28 09:54:40
Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>
kocyk napisał(a):
> Etam, zwykli ludzie maja mniej stawow na konczyne od ciebie.
Ugina Ci sie? Byles z tym u urologa?
--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf
-
19. Data: 2009-09-28 10:13:48
Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
Od: fv <f...@c...com>
(pj) wrote:
> zresztą... dlaczego by nie założyć opon w kostki na sporta 600? ;-)
W sensie Moto Morini Scrambler, tak?
http://www.google.pl/search?q=moto+morini+scrambler
http://images.google.pl/images?q=moto%20morini%20scr
ambler
http://www.motomorini.com/web/#?id=scrambler
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0
-
20. Data: 2009-09-28 10:18:04
Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
Od: fv <f...@c...com>
Kefir wrote:
> Postawilbym 3 warunki:
(..)
A ja bym dodał, że powinien mało (tj. do 5l/100) palić. I tu od razu nie polecam
GSX650F ;-)
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0