  • 21. Data: 2010-04-12 18:36:39
    Temat: Re: Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-12 13:43, Tomek pisze:
    > No uzedy w PL sa pojebane - w .de masz 19% VAT w PL musisz miec wiecej -
    > pewnie zechce od ciebie doplaty do tej polskiej sumy i tyle.

    WOW.

    > jesli motocykl byl oclony w niemczech to tez powinien tam byc zarejestrowany

    WOW x 10.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 22. Data: 2010-04-12 18:39:09
    Od: "Grzybol" <A...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hpvosc$tt7$1@news.onet.pl... W dniu 2010-04-12 > A to juz zalezy czy
    sprowadza osoba fizyczna czy firma.

    Piszę o handlarzu jako fizycznym.

    > Skarbowki nie obchodzi kto placi. Ma byc zaplacone. Z reguly za VAT25
    > placi ten kto rejestruje.

    Nie. Vat25 musi zapłacić ten kto sprowadził pojazd ze Szwajcarii. Czyli ten
    na kogo zostało opłacone cło. Mało tego, żeby zapłacić VAT25 trzeba mieć
    przegląd techniczny w Polsce. Czyli ten handlarz powinien również to zrobić.
    Przegląd i VAT25. Wiem bo miałem z tym przeboje.

    --
    Grzybol

  • 23. Data: 2010-04-12 19:02:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-12 20:39, Grzybol pisze:

    > Nie. Vat25 musi zapłacić ten kto sprowadził pojazd ze Szwajcarii. Czyli ten
    > na kogo zostało opłacone cło.

    Ten kots powinien uiscic VAT od wartosc pojazdu + wartosc cla. PODATEK
    VAT, a nie VAT 25. Uiszcza sie go w Urzedzie Celnym przy okazji placenia
    cla lub w kraju docelowym jesli bylo clone w innym kraju Unii Celnej.

    > Mało tego, żeby zapłacić VAT25 trzeba mieć przegląd techniczny w Polsce.

    VAT 25 sie nie placi. VAT 25 to papier o zwolnieniu z obowiazku placenia
    VAT. Pokreciles wszystko.

    > Czyli ten handlarz powinien również to zrobić.
    > Przegląd i VAT25. Wiem bo miałem z tym przeboje.

    To ktos Cie grubo na zlosc przeciagnal po urzedach. Podatek VAT i
    przeglad maja sie do siebie wcale. I rejestrowalem juz kilka motocykli
    sprowadzonych spoza granic Unii.

  • 24. Data: 2010-04-12 19:15:18
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Mon, 12 Apr 2010 20:05:18 +0200, Grzybol napisał(a):

    > Przeczytałeś i zrozumiałeś co kolega napisał? Czy tak se chciałeś zabłysnąć
    > i się nie udało?

    Kurwa nie. Chciałem nakarmić trola.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 25. Data: 2010-04-12 20:06:04
    Od: Arni <n...@s...org>

    n...@s...com pisze:

    > Zaświadczenie potwierdzające uiszczenie podatku od towarów i usług lub
    > _brak_obowiązku_ uiszczenia podatku od towarów i usług z tytułu
    > nabycia środka transportu

    w przypadku złozenia VAT 24 otrzymujemy VAT 25 z jedna z powyzszych
    mozliwosci. Ale zeby było ciekawiej, jest jeszcze jedna: odmowa wydania
    Vat 25. W randze decyzji urzedu. Podlega zaskarżeniu do Izby Skarbowej.
    Okazuje sie ze w tym ciekawym kraju jeden z Urzedów Skarbowych wymyslił
    sobie czwarte wyjscie: odmowa _przyjecia_ VAT24 z ustnym uzasadnieniem:
    bo nie. (to znaczy nie wydajemy VAT 25 wogole i juz) Nie pomagaja
    rozmowy z naczelnikiem, ze tego wymagaja Wydziały Komunkacji i ustawa.
    Mam taki przypadek na tapecie i kilka pomysłow na jej rozwiazanie.
    Sprawe utrudnia fakt, ze korespondencje musi prowadzic podatnik
    zobowiazany czyli sprowadzajacy (prywatnie) a nie obecny wlasciciel.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 26. Data: 2010-04-12 20:22:34
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 12 Kwi, 20:05, "Grzybol" <A...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "trud" <t...@o...eu> napisał w
    wiadomościnews:ojn6024ep20a.1lqqd75y6s6sn.dlg@40tude
    .net...

    > Przeczytałeś i zrozumiałeś co kolega napisał? Czy tak se chciałeś zabłysnąć
    > i się nie udało? Handlarz kupił moto w CH i zpałacił cło w D. Kto jest
    > według Ciebie faktycznym nabywcą? I gdzie tu widzisz pośrednika?
    >
    > --
    > Grzybol

    Mistrzu on zapłaci cło w UE a nie żadnym tam DE ?? W Uni , tylko ze w
    niemieckim urzedzie.
    W normalny sposób .Bez przypierdalania sie do wszystkiego i tworzenia
    schodów.
    Zwyczajnie ,normalnie.
    To ,ze Pl jest surwaiłym kurwidołkiem .Pseudo Unia. To juz podziekuj
    rodakom.
    Takim uczciwym jak i ty.

  • 27. Data: 2010-04-12 20:27:09
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 12 Kwi, 20:36, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > WOW.

    > WOW x 10.

    Niektórzy, to zdaje sie nigdy nie ogarna prostych prawd ,na jakim
    swiecie zyja , w jakim kraju i gdzie stowarzyszonym

    Powiem wiecej . LOL 1001X

  • 28. Data: 2010-04-13 05:29:24
    Od: "Grzybol" <A...@w...pl>

    > Kurwa nie. Chciałem nakarmić trola.

    Spierdalaj.

    --
    Grzybol

  • 29. Data: 2010-04-13 05:29:34
    Od: "Grzybol" <A...@w...pl>

    Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]
    > schodów.
    > Zwyczajnie ,normalnie.
    > To ,ze Pl jest surwaiłym kurwidołkiem .Pseudo Unia. To juz podziekuj

    Ty chuju.

    --
    Grzybol

  • 30. Data: 2010-04-13 11:26:09
    Od: "vIrek" <i...@r...eu>

    Witam
    Użytkownik "Arni" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > fakt, ze korespondencje musi prowadzic podatnik zobowiazany czyli
    > sprowadzajacy (prywatnie) a nie obecny wlasciciel.
    Mnie w takim przypadku wydział komunikacji przyjął właśnie tą odmowę.

    --
    vIrek
    VTX1800