  • 1. Data: 2009-03-15 10:32:58
    Temat: Monitory specjalistyczne - dla radiologii.
    Od: kffiatek <k...@s...op.pl>

    Szukam firmy, która zajmuje się dystrybucją monitorów specjalistycznych.
    Interesują mnie monitory dla stacji radiologicznych, ale nie całe stacje
    robocze.

    Macie pomysł, kto się tym w Polsce zajmuje?

    pozdrawiam
    --
    kffiatek

  • 2. Data: 2009-03-15 11:33:04
    Temat: Re: Monitory specjalistyczne - dla radiologii.
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    kffiatek pisze:

> [...]
    > robocze.
    >
    > Macie pomysł, kto się tym w Polsce zajmuje?

    Sprawdz oferte Ultra Viol ze Zgierza, maja negatoskopy cyfrowe wiec moze
    i same monitory tez maja.
    Z monitorami tez jakos sie Veracomp kojarzy.
    Odezwij sie na priv na tygodnu to w firmie sprawdze skad to bierzemy.

    --
    Qlfon, Kraków

  • 3. Data: 2009-03-15 15:45:44
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 15 Mar 2009 11:32:58 +0100, kffiatek napisał(a):

> [...]
    > robocze.
    >
    > Macie pomysł, kto się tym w Polsce zajmuje?
    Alstor
    http://www.alstor.com.pl/
    Ale nie wiem, czy ma monitory jakie chcesz, nie znam się.

    --
    GLaF

  • 4. Data: 2009-03-15 16:36:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    kffiatek napisał(a):

    > Szukam firmy, która zajmuje się dystrybucją monitorów specjalistycznych.
    > Interesują mnie monitory dla stacji radiologicznych, ale nie całe stacje
    > robocze.

    A czym się różni taki monitor od zwykłego monitora?

    j.

    --
    "Analfabeta nigdy nie robi błędów ortograficznych"
    (o czym wyczytałem w "Przekroju", cytat z pamięci).

  • 5. Data: 2009-03-15 17:05:17
    Od: "Paw" <...@h...ru>

    http://monitory.mastiff.pl/lcd_medyczne_eizo_mono.ph

  • 6. Data: 2009-03-15 20:10:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kffiatek wrote:
    > Szukam firmy, która zajmuje się dystrybucją monitorów
    > specjalistycznych. Interesują mnie monitory dla stacji
    > radiologicznych, ale nie całe stacje robocze.
    >
    > Macie pomysł, kto się tym w Polsce zajmuje?

    szukaj dystrybutora monitorów EIZO oni robią taki sprzęt.

  • 7. Data: 2009-03-15 20:11:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    januszek wrote:

    > A czym się różni taki monitor od zwykłego monitora?

    ceną bo szpitale mają dużo forsy i chętnie kupują drogi sprzęt a wtedy jest
    z czego dać ładną łap... znaczy prezent.

  • 8. Data: 2009-03-15 20:20:34
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > http://monitory.mastiff.pl/lcd_medyczne_eizo_mono.ph

    wooow ale ceny, one sa naprawde jakies super hightech czy poprostu taki
    odbiorca ze dla niego wszystko musi byc drogie bo tak :) ?

    --
    pzdr
    piotrek

  • 9. Data: 2009-03-16 07:50:37
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 15 Mar 2009 21:20:34 +0100,
    Piotrek <...@...ru> screamed:

    > wooow ale ceny, one sa naprawde jakies super hightech czy poprostu taki
    > odbiorca ze dla niego wszystko musi byc drogie bo tak :) ?

    Poczytaj sobie o wymaganiach, które musi spełniać sprzęt medyczny.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:211B ]
    [ 08:50:13 user up 12013 days, 20:45, 1 user, load average: 0.97, 0.61, 0.59 ]

    Use the Force, Luke.

  • 10. Data: 2009-03-16 08:21:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Poczytaj sobie o wymaganiach, które musi spełniać sprzęt medyczny.

    Bardzo chetnie sobie poczytam, czy mozesz wskazac link do materialow?

    j.