  • 1. Data: 2009-11-04 07:53:50
    Temat: Monitor na mie warczy
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Powitac,
    mam ci ja monitor HP w2207h i od jakiegos czasu chyba mnie przestal
    lubic. Podczas pracy cichutko na mnie warczy/"pyrka". Ma to ciagly
    charkater bez wzgledu na to co jest na ekranie. Dzwiek jest dosyc szybki
    - na ucho jakies 5 warkniec na sekunde. Dzieje sie to tylko przy
    podlaczeniu przez HDMI przy zwyklym VGA jest OK. Spotkal sie ktos z
    czyms takim? NIe jest to strasznie uciazliwe i glosne ale nocami jak
    siedze i cichutko slucham muzyki to to slysze i mnie drazni bo nie po to
    skladalem cichego kompa zeby teraz miec cos warczacego na biurku.
    Monitor kupiony 31 grudnia 2007 w UK i nawet nie wiem czy jeszcze na
    gwarancji:( Kiedys TV na mnie piszczal ale okazalo sie ze to jakas cewka
    (czy cos) domagala sie silikonu i mu przeszlo. Moze w tym przypadku tez
    cos takiego jest potrzebne?
    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 2. Data: 2009-11-04 21:32:51
    Temat: Re: Monitor na mie warczy
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 04 Nov 2009 08:53:50 +0100, Qlfon napisał(a):

> [...]
    > - na ucho jakies 5 warkniec na sekunde. Dzieje sie to tylko przy
    > podlaczeniu przez HDMI przy zwyklym VGA jest OK.

    Może to z głośników warczy? Tak tylko zgaduję.

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2009-11-05 10:39:30
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Qlfon pisze:
    > Powitac,
    > mam ci ja monitor HP w2207h i od jakiegos czasu chyba mnie przestal
    > lubic. Podczas pracy cichutko na mnie warczy/"pyrka".
    [...]
    Ze starości - ślepnie, głuchnie, węch nie ten - i nie poznaje swoich...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 4. Data: 2009-11-06 08:13:45
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    GLaF pisze:

    > Może to z głośników warczy? Tak tylko zgaduję.

    Sciszone na maksa. Warczenie dobiega z kratek wentylacyjnych z tylu
    monitora...

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 5. Data: 2009-11-06 08:15:21
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    DooMiniK pisze:
    > [...]
    > Ze starości - ślepnie, głuchnie, węch nie ten - i nie poznaje swoich...

    :) Pogadam z nim jak bedziemy sami....

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)