  • 11. Data: 2014-03-12 02:51:06
    Temat: Re: Monitor Philips 19"
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-03-11 23:29, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Warto przypomnieć, że jeśli natywna rozdzielczość monitora to 1280x1024
    > piksele, wtedy jego proporcje wynoszą 5:4.

    >Rozdzielczość na tym monitorze powinna być 1440:900. Trzeba wziąc płytkę od
    >tego monitora albo zapisany w komputerze sterownik z płytki z zainstalować.
    >Ten głupi monitor tak już ma. Trzeba się trochę namęczyć.

    Pierdolisz jak zwykle. I to nie monitor jest głupi :P

  • 12. Data: 2014-03-12 03:27:48
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-12 02:51, Santana pisze:

    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > Pierdolisz jak zwykle. I to nie monitor jest głupi :P

    Niech ci będzie, że ja jestem głupia, bo kupiłam taki a nie inny
    monitor.Jak się nie zainstaluje specjalnego/firmowego sterownika do tego
    monitora to 1440:900 nie będzie, a w innej rozdzielczości to po prostu
    "klapa".

    --
    animka

  • 13. Data: 2014-03-12 09:55:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-12 03:27, animka pisze:
> [...]
    > monitor.Jak się nie zainstaluje specjalnego/firmowego sterownika do tego
    > monitora to 1440:900 nie będzie, a w innej rozdzielczości to po prostu
    Sęk w tym, że niestety ma rację. Ty z niewiadomych powodów piszesz o
    monitorze panoramicznym, a wątkotwórca o starszym modelu, którego
    natywna rozdzielczość to 1280x1024, więc Twoje "rady" nadają się, sama
    wiesz do czego.

    Maciek

  • 14. Data: 2014-03-12 14:50:18
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-12 09:55, Maciek pisze:
> [...]
    > monitorze panoramicznym, a wątkotwórca o starszym modelu, którego
    > natywna rozdzielczość to 1280x1024, więc Twoje "rady" nadają się, sama

    Tak czy siak sterownik do monitora Philips trzeba zainstalować.

    --
    animka

  • 15. Data: 2014-03-13 00:39:25
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > wiesz do czego.

    >Tak czy siak sterownik do monitora Philips trzeba zainstalować.

    ZUS prawda blondi.

  • 16. Data: 2014-03-13 11:17:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-13 00:39, Użytkownik Santana napisał:

    > ZUS prawda blondi.

    Spytaj czy ma już właściwy sterownik do podkładki pod mysz ?

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2014-03-13 11:36:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-12 14:50, animka pisze:
    > Tak czy siak sterownik do monitora Philips trzeba zainstalować.
    Sęk w tym, że pewnie gdzieś u 99,9999% użytkowników działa to poprawnie
    bez instalacji sterowników. Pozostajesz więc Ty i chłopaki z Nigerii, u
    których też nie działa, ale mają na to rozwiązanie, wyślą Ci je całkiem
    darmo, bo mają do Ciebie zaufanie, przyślą potwierdzenie wysyłki, a Ty
    wtedy szybko wpłać kasę i czekaj na paczkę :->

    Maciek

  • 18. Data: 2014-03-14 13:03:44
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-13 00:39, Santana pisze:

    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > ZUS prawda blondi.

    Nie masz takiego monitora to się nie wcinaj.

    --
    animka

  • 19. Data: 2014-03-14 17:19:41
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-03-13 00:39, Santana pisze:

    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > ZUS prawda blondi.

    >Nie masz takiego monitora to się nie wcinaj.

    Twój jest jedyny na świecie. Zresztą tobie wszystko działa inaczej.
    Przypadek czy ograniczenie użytkownika?

  • 20. Data: 2014-03-14 21:05:12
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-14 17:19, Santana pisze:

    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > Twój jest jedyny na świecie. Zresztą tobie wszystko działa inaczej.
    > Przypadek czy ograniczenie użytkownika?

    Czego się mądrzysz jak nie masz takiego monitora i nie wiesz.

    --
    animka