  • 1. Data: 2012-04-01 10:49:37
    Temat: "Momenty były" :-)
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    Krótkie podsumowanie co ciekawszych momentów z wczorajszego 6-tego rajdu
    czechowickiego.
    http://www.youtube.com/watch?v=b22L7mNXKPI

    ZTCW to wszystkie E30-tki ukończyły :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 2. Data: 2012-04-01 11:33:01
    Temat: Re: "Momenty były" :-)
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-01 10:49, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > Krótkie podsumowanie co ciekawszych momentów z wczorajszego 6-tego rajdu
    > czechowickiego.
    > http://www.youtube.com/watch?v=b22L7mNXKPI
    >
    > ZTCW to wszystkie E30-tki ukończyły :-)

    Jestem ciekaw jakie silniki są w tych E30

  • 3. Data: 2012-04-01 12:15:24
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości

    > http://www.youtube.com/watch?v=b22L7mNXKPI

    bardzo dobry filmik. To z kilku kamer i kilka osób nagrywało?