    From: gomader <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Moduł DVB-T USB zawiesza się podczas właczania odkurzacza
    Date: Fri, 27 May 2011 18:32:35 +0200

    Witam,
    Mam problem otoz podczas wlaczania odkurzacza moduł DVB-T na USB
    zawiesza sie ... pomyslalem ze moze cos sie przedostaje przez zasilanie
    wzmaczniacza (12V), ale po jego odlaczeniu dalej to samo ...

    jak to naprawic?

    PS
    mam dosc dlugi przewod 75ohm cos okolo 25m, byc moze cos sie indukuje w
    ekranie ... ale jak sie tego pozbyc? dodam, ze po odlaczeniu przewodu od
    modulu DVB-T wszystko wraca do normy ...

    pozdrawiam