  • 1. Data: 2024-06-01 18:45:00
    Temat: Modem LTE typu pendrive z agregacją pasm
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Czy są takowe, czy ktoś używa modemów SIM do LTE z agregacją pasm?
    Znajoma mieszka w mieścinie, gdzie jest jeden nadajnik sieci, z której
    korzysta (Play), ale za to BTS Playa ma sporo pasm dla LTE. Używa
    starego modemu HUAWEI pendrave'oidalnego. Znacie jakieś modele modemów
    LTE o kształcie pendrive'a z agregacją pasm godne uwagi?

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 2. Data: 2024-06-02 19:23:56
    Temat: Re: Modem LTE typu pendrive z agregacją pasm
    Od: jn <j...@m...invalid>

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3889643.html

    > Nie ma, modemy na USB odchodzą do lamusa, po USB można podpiąć do komputera mobilne
    routerki MiFi, są takie które agregują 2/3/4 pasma LTE. Można z nich korzystać też po
    WiFi.

    2 lata temu ktoś o to pytał na elektrodzie.

  • 3. Data: 2024-06-19 15:17:38
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 19.06.2024 o 13:58, Klakier pisze:
    > Klakier:
    >
    > Obecnie przesiadłem się na 3,5 GHz i takie wyniki mam praktycznie
    > niezależnie od pory dnia:
    > https://postimg.cc/kRxWgfh7

    Ja mam tylko taki wynik w UPC-Play:
    Karta sieciowa 1 GB.

    Ping
    opóźnienie w ms
    7
    Download
    pobieranie w Mb/s
    308.16
    Upload
    wysyłanie w Mb/s
    24.77

    --
    animka

  • 4. Data: 2024-06-19 17:26:11
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 19.06.2024 o 15:49, Klakier pisze:
    > Animka:
    > wysyłanie w Mb/s
    > 24.77
    >

    > Bolączką sieci UPC jest właśnie niski Upload, ale idzie już nowe i
    > sieć HFC (koncentryczna) w spadku po UPC jest w Play przeznaczona
    > do likwidacji.
    > W skali całego kraju założyli sobie na to chyba z dekadę, ale może
    > w praktyce wyrobią się wcześniej. O ile mi wiadomo, na dzień
    > dzisiejszy zmodernizowali już część budynków w Warszawie.

    Ależ oni do us...śmierci nie zdążą oprócz części budynków wszystkiego
    zmodernizować.
    Chwalą się że jest internet światłowodowy, a po budynkach zwykłe kable.

    --
    animka

  • 5. Data: 2024-06-19 18:10:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    On 2024-06-19 13:26, Klakier wrote:
    > Krystek:
    >
    > Netgear Nighthawk MR1100. Nie USB (Standalone), ale daje radę.
    > Uprzedzam, dość droga zabawka.

    Znam. Fajny sprzęt. Ale to nie dla tej osoby i nie ta półka cenowa :)

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 6. Data: 2024-06-19 18:10:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    On 2024-06-19 13:58, Klakier wrote:
    > Klakier:
    >
    > Obecnie przesiadłem się na 3,5 GHz i takie wyniki mam praktycznie
    > niezależnie od pory dnia:
    > https://postimg.cc/kRxWgfh7

    Sąsiedzi pewnie Ciebie nienawidzą za wysycanie / wysysanie pasma ;)

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 7. Data: 2024-06-19 20:29:47
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 01.06.2024 o 18:45, Krystek pisze:
    > Znacie jakieś modele modemów
    > LTE o kształcie pendrive'a z agregacją pasm

    W ogóle istnieje coś takiego? Ja znam tylko osobne pudełeczka...

    MJ

  • 8. Data: 2024-06-20 01:54:45
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.06.2024 o 01:02, Klakier pisze:
    > Krystek:
    >
    > To tylko testy, ale tak realnie w użytku, to czym dziś obciążyć?

    Ściągaj pornole sodomitów ale zrób sobie kolejkę. Ja wiem, że będziesz
    ściągał filmy z +\- 20 lat ale konia idzie walić :)...do staroci, kiedy
    aktorzy już nawet umarli. To nie zalicza się do nekrofilii :D

    > Serwisami streamingowymi video 15-25 Mb/s (w 4K)?
    > Może jeszcze ew. zasysaniem instalacji gier z platform typu Steam itp.
    > Bo era backupu gigabajtów warezu z Internetu odeszła już chyba
    > definitywnie w zapomnienie.

    Zawsze możesz robić kopię dysku codziennie do chmury i wystawiać dupsko :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>