  • Data: 2010-12-05 09:54:30
    Temat: Modem ADSL i gigabyte LAN
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przydało by się wymienić modem do Neostrady.
    Z racji tego, że połączonych jest kilka komputerów
    (z czego jeden udostępnia zdjęcia) to przydałby się
    modem z 802.11n oraz gigabyte LAN. Większość nowych modemów
    ma już 802.11n ale nie mogę wytropić modemu z szybkim LANem.

    Czy źle szukam, czy po prostu nie ma za wielu takich urządzeń ?

    Gdyby na prędkość LAN to z chęcią zainteresowałbym się
    TP-Link router ADSL Wi-Fi 300Mb/s TD-W8960N.
    Ważne by urządzenie działało stabilnie nawet po przesłaniu
    kilkudziesięciu GB danych pomiędzy kompami (obecnie mam D-Linka
    DSL-504 i muszę go kilka razy w tygodniu resetować).