  • 1. Data: 2010-07-30 04:02:11
    Temat: Mobilny Internet na próbę?
    Od: "Dummy" <d...@d...com.pl>

    Chcę korzystać z mobilnego Internetu głównie w paru miejscach.
    Przed zainwestowaniem w modem USB i wybraniem operatora
    chcę sprawdzić czy i jak to będzie działało w tych właśnie miejscach.
    Jakie są możliwości wykonania takich prób?
    Może ktoś ma już doświadczenie w tej sprawie i mógłby coś doradzić?

    Proszę o pomoc i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-07-30 08:12:57
    Temat: Re: Mobilny Internet na próbę?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 30-07-2010 o 06:02:11 Dummy <d...@d...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > Jakie są możliwości wykonania takich prób?
    > Może ktoś ma już doświadczenie w tej sprawie i mógłby coś doradzić?

    Kupić różne startery, podłączyć swoją komórkę bez simlocka do lapka i
    pobawić się w tych różnych miejscach?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-07-30 08:58:57
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    internet przez komórke chodzi bardziej stabilnie i szybciej niz przez modem
    usb, tak przynjamniej jest w moim przypadku w przypadku modemu zte mf626.

    Z tego co sie orientuje w orange istnieje mozliwosc wziecia internetu na
    probe

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 4. Data: 2010-07-30 12:03:59
    Temat: Re: Mobilny Internet na pr?b??
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 30-07-10 10:58, Kotlet wo?owy pisze:
> [...]
    >
    > Z tego co sie orientuje w orange istnieje mozliwosc wziecia internetu na

    W Play także.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 5. Data: 2010-07-30 12:19:32
    Od: "Dummy" <d...@d...com.pl>

    > Kupić różne startery, podłączyć swoją komórkę bez simlocka do lapka i pobawić się
    w tych różnych miejscach?

    Może to jest metoda pod warunkiem, że wyniki prób uzyskane przy pomocy
    komórki jako modemu byłyby takie same jak w przypadku prób z modemem
    USB. Nie wiem czy można mieć taką pewność, a co za tym idzie czy można
    z takich prób z komórką wyciągnąć prawidłowe wnioski co do używania
    modemu USB.

    Z drugiej strony okazuje się, że próba z modemem USB z salonu jest droga.
    Na przykład takie wypożyczenie w Orange kosztuje ponad 60 zł. To nie jest
    kaucja tylko koszt, bezzwrotny.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-07-30 12:58:49
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    Użytkownik "Dummy" <d...@d...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Na przykład takie wypożyczenie w Orange kosztuje ponad 60 zł. To nie jest

    a na ile czasu wypozyczaja ?

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 7. Data: 2010-07-30 13:04:47
    Od: "Dummy" <d...@d...com.pl>

    w tych różnych miejscach?

    > a na ile czasu wypozyczaja ?
    Podobno na 3 tygodnie. Jest to informacja uzyskana drogą telefoniczną.
    Z doświadczenia wiem, że trzeba ją potwierdzić, bo bywa różnie.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-07-30 18:55:44
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 30-07-2010 o 14:19:32 Dummy <d...@d...com.pl> napisał(a):

    > Może to jest metoda pod warunkiem, że wyniki prób uzyskane przy pomocy
    > komórki jako modemu byłyby takie same jak w przypadku prób z modemem
    > USB.

    A jakie wyniki prób masz na myśli?

    > Nie wiem czy można mieć taką pewność, a co za tym idzie czy można
    > z takich prób z komórką wyciągnąć prawidłowe wnioski co do używania
    > modemu USB.

    A jakich wniosków będziesz szukał?

  • 9. Data: 2010-07-30 20:57:31
    Od: "Dummy" <d...@d...com.pl>

    > Może to jest metoda pod warunkiem, że wyniki prób uzyskane przy pomocy
    > A jakie wyniki prób masz na myśli?

    > A jakich wniosków będziesz szukał?

    Było w newsie rozpoczynającym wątek:
    "chcę sprawdzić czy i jak to będzie działało w tych właśnie miejscach".

    Moje wątpliwości potwierdza wypowiedź Kotleta mielonego:
    "internet przez komórke chodzi bardziej stabilnie i szybciej niz przez modem
    usb, tak przynjamniej jest w moim przypadku w przypadku modemu zte mf626"
    chociaż wydawało mi się, że będzie raczej odwrotnie.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-07-30 22:14:24
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 30-07-2010 o 22:57:31 Dummy <d...@d...com.pl> napisał(a):

    > Było w newsie rozpoczynającym wątek:
    > "chcę sprawdzić czy i jak to będzie działało w tych właśnie miejscach".

    Ty chcesz korzystać z internetu czy otwierasz teoretyczny temat badawczy
    :) A jak ma działać. Podłącz się do netu i zobaczysz a nie, już dawno bym
    na Twoim miejscu sprawdził który operator ma lepszy zasięg w Twoim domu.
    Podłącza się przez jednego,
    później przez drugiego itd. Czego oczekujesz, że ludzie Ci powiedzą jak
    chodzi Ci internet w Twoim domu? I nie odpowiadaj tylko się wreszcie
    podłącz :)