  • 1. Data: 2009-08-25 16:13:58
    Temat: Mix - czy mozna doładować przelewem SMS albo profitami?
    Od: "ToMasz" <t...@u...poczta.fm>

    witam
    Czy można "miksa" Orange, doładować "z punktów profit" albo "przelewem SMS"?
    ( z innego prepaidowego telefonu) Sprawdziłem na WWW sposoby doładowań
    miksa - ani slowa. Wszystkich ich pdfów jednak niemam szans przeczytać.

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2009-08-25 16:41:35
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:h711dk$r23$1@news.interia.pl, *ToMasz* wrote:
> [...]
    > "przelewem SMS"? ( z innego prepaidowego telefonu) Sprawdziłem na WWW
    > sposoby doładowań miksa - ani slowa. Wszystkich ich pdfów jednak

    Bo od dupy strony czytasz.
    Czytaj jak dzialaja uslugi z ktorych chcesz skorzystac.

    Przelew SMS: http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/2562/2624280
    .pdf

    "1."Przelew SMS" ("Usługa") to usługa promocyjna dostepna dla Uzytkowników
    korzystajacych z ofert: Orange Music
    na karte, Orange Free na karte, Orange Go, Nowe Orange Go, POP, Orange POP,
    Jedna Idea na Karte"

    Doladuj konto punktami profit:
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/1926/1973227
    .pdf

    "3. Promocja "Podaruj doładowanie konta" umożliwia uczestnikowi programu
    Profit uzyskanie dodatkowego limitu połączeń bez dodatkowej opłaty (rabat).
    Wysokość rabatu uzależniona będzie od ilości punktów Profit zgromadzonych
    przez abonenta i przeznaczonych przez abonenta na ten cel. W szczególności,
    wartość uzyskanego w ramach rabatu limitu połączeń będzie mogła być
    przeznaczona przez abonenta na zwiększenie limitu czasu połączeń w ofercie
    Idea POP, Nowy POP, Orange POP, Idea MIX, Nowy Mix dla Firm, Orange Go, Nowy
    Orange Go, Twój Mix, Nowy Twój Mix, Firma Mix - doładowanie konta telefonu
    na kartę.

    4. Warunki uczestnictwa w promocji - zwiększenie limitu czasu połączeń w
    ofercie Idea POP, Nowy POP, Orange POP, Idea MIX, Nowy Mix dla Firm, Orange
    Go, Nowy Orange Go, Twój Mix, Nowy Twój Mix, Firma Mix (doładowanie konta
    telefonu na kartę). "

    To chyba powinno wyjasnic nurtujace Cie pytanie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-08-27 12:37:53
    Od: travis <m...@g...com>

    sorry że się w trące, pośrednio tylko na temat. Na stronie znalazłem
    info o 1020 minutach w mixie i w abo, jakaś nowa promocja, ale
    szczegółów żadnych nie mogę się doczytać, słyszeliście coś może o tym?