-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ent22.internet
dsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Mitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;)
Date: Thu, 8 Aug 2019 16:47:23 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <qihclq$7ec$1$Adam@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 8 Aug 2019 14:47:22 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
posting-host="ent22.internetdsl.tpnet.pl:83.15.205.22";
logging-data="7628"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.8.0
Content-Language: pl
X-Mozilla-News-Host: news://news.chmurka.net:119
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2661076
[ ukryj nagłówki ]Witajcie.
Nagle i nieoczekiwanie zostałem poproszony do obejrzenia kilku PHEV w
różnych komisach.
Pytania:
Na co zwracać uwagę?
Wiem, że powinien być podany SSID i hasło do WiFi.
Powinna być dostępna opcja harmonogramu klimatyzacji i ogrzewania - jak
do niej dojść? Ponoć brak tej opcji wskazuje na inne problemy ze
sterowaniem innymi opcjami.
Ile kluczyków/pilotów powinno być?
Czy da się oszacować sprawność akumulatorów?
Mam na myśli np. to, że podaje 90% naładowania i teoretyczny zasięg
powinien wtedy podać ileś-tam kilometrów.
Inny sposób?
Zdaje się, że powinny być dwa kable zasilające - do stacji ładowania i
do "domowego" zwykłego gniazdka.
Pewnie jakieś instrukcje i może inne dokumenty.
Zdaje się, że są dwie wersje - a raczej wersja po liftingu. Jak odróżnić?
Jeszcze coś istotnego?
To dla rodziny, więc mi zależy.
Nie pytam o mechanikę ani auto jako takie - tu nie mam raczej problemów.
Pytam bardziej w aspekcie hybrydy.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.19 20:16 Myjk
- 08.08.19 21:55 kk
- 08.08.19 23:12 Adam
- 08.08.19 23:18 Mateusz Viste
- 10.08.19 08:59 Adam
- 17.09.19 22:08 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=