eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmMigracja z Play na Kartę do Play na Kartę Rok Ważności Konta a czas dostępności środków na koncieMigracja z Play na Kartę do Play na Kartę Rok Ważności Konta a czas dostępności środków na koncie
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Migracja z Play na Kartę do Play na Kartę Rok Ważności Konta a czas
    dostępności środków na koncie
    Date: Tue, 05 Feb 2013 17:05:13 +0100

    Sprawiłem sobie zwykły starter pre-paid (bez karty USIM ;), do starszych
    telefonów) oferty Play na Kartę za 5 złotych. Krótkim kodem zmigrowałem
    na ofertę Play na Kartę Rok Ważności Konta. Otrzymałem SMS-em komunikat,
    że w ciągu 24h przeniosą mój numer do nowej oferty.

    Po dwóch godzinach sprawdziłem kodem w jakiej ofercie jest teraz mój
    numer i wyświetliło mi nazwę tej nowej oferty: Play na Kartę Rok
    Ważności Konta.

    Sprawdziłem też stan środków na koncie i system informuje mnie, że 5 zł
    dostępne w starterze na koncie jest ważne do 11 lutego 2012. Czy to
    poprawny komunikat, czy też faktycznie mi przepadną te środki przy roku
    ważności konta na połączenia wychodzące? Rozumiem, że jeśli doładuję
    teraz konto to czas życia środków na koncie przedłuży się do roku?
    Chciałbym tylko wiedzieć, czy ta 5-tka mi nie przepadnie i czy mozna
    ufać komunikatom z platformy Play...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/