    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Mercedes CLA
    Date: Fri, 07 Nov 2014 21:19:08 +0100

    Dostałem na czas naprawy z ASO CLA 200. Przebieg był 1500 km,
    ale już jest 2500. Jak będę oddawał to będzie miał 3500.

    Ogólne wrażenia: bardzo pozytywnie zaskoczyły
    mnie te wszystkie systemy bezpieczeństwa, które w CL600 z 2008
    roku były, ale pewnie nie wszystkie i pewnie niektóre za dopłatą.
    A tu? ten cały-jakiś-tam koliżion-prewenszyn-asistant w standardzie.
    Czujniki zmiany pasa ruchu, martwej strefy i zbyt szybkiego
    zbliżania się do innego pojazdu - fajne. Skrzynia 7biegowa
    dwusprzęgłowa - fajna. Motoryna 1.6 turbo? Wcale mało nie pali,
    auto zbiera się tak sobie.

    Ale co do komfortu, hałasu wewnątrz auta to już nie jest MB.
    Bardziej przypomina Golfa czy Megane. Jednym słowem świat
    schodzi na psy.