  • 1. Data: 2009-10-27 00:07:11
    Temat: Menu rozwijane
    Od: "Marek Butrym" <d...@o...pl>

    Witam,

    Jaki używacie system do rozwijanego menu na stronie?

    Spędziłem całe dzień na customizacji:
    http://www.dynamicdrive.com/style/csslibrary/categor
    y/C1/P21/
    numer menu który wybrałem to 3.7 (pierwszy z górny)

    Wszystko OK, ale w Google Chrome muszę 2 razy przeładowac stronę zanim
    zaczyta style z zewnętrznego pliku i zrobi menu a nie liste punktowaną
    zajmująca 2 ekrany.
    Jest to niedopuszczalne.
    Może mój css jest za duży (20K), ale tym niemniej szukam czegoś bardziej
    pewnego.

    Potrzebuję menu z pojedynczym rozwijaniem w dół i by kązdy item był linkiem.

    Wielkie dzięki za wskazanie konrkretnych rozwiązań którym mozna zuafać.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-10-27 15:59:45
    Temat: Re: Menu rozwijane
    Od: "perlu" <p...@p...onet.pl>

    Sothink DHTML Menu - http://www.sothink.com/product/dhtmlmenu/index.htm

    OpenCube - http://www.opencube.com/

    AllWebMenus Pro - http://www.likno.com/

    IzzyMenu - http://izzymenu.com/ ( serwis darmowy po rejstracji)

  • 3. Data: 2009-10-27 17:54:10
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Marek Butrym wrote:
    > Jaki u?ywacie system do rozwijanego menu na stronie?

    :hover

  • 4. Data: 2009-10-31 19:17:09
    Od: "MG" <m...@b...info>

> [...]
    > linkiem.
    >
    > Wielkie dzięki za wskazanie konrkretnych rozwiązań którym mozna zuafać.

    http://bartoszyce.info

    pozdrawiam