eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleMembrany w gazniku i nierowna pracaMembrany w gazniku i nierowna praca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Tmek" <T...@d...ek>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Membrany w gazniku i nierowna praca
    Date: Thu, 7 Jun 2012 14:36:10 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 120607-0, 2012-06-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 26
    Message-ID: <4fd0a033$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.42.66
    X-Trace: 1339072563 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1219 79.191.42.66:4839
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:655051
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Pytanie dotyczy virago 535 z gaznikiem mikuni.

    Czy gumowe membrany pomiedzy mocujacymi je pierscieniami powinny byc w tym
    modelu na sztywno umocowane czy nie?

    Pytanie stad, bo mozna je swobodnie obrocic wzgledem tloczka. I teraz nie
    wiem czy tak ma byc czy cos sie skopalo. Na logike raczej jak w innych
    powinny siedziec ciasno z jedna ustalona pozycja tloczka i iglicy wzgledem
    wypustki na membranie. Bo kazdy taki luz to jakas nieszczelnosc, a tu sie
    kreci. Wyrobione to?

    Inny problem ze sprzetem jest taki ze po zdjeciu gaznikow i wsadzeniu ich z
    powrotem - bez ruszania czegokolwiek, nie chcial rowno pracowac. Na wolnych
    potrafil sam z siebie przyspieszyc, aby za chwile obroty spadly. Wyglada to
    na jakeis lewe powietrze, ale na kroccach nie widac spekan na wylot.

    Inne pytanie. Czy przy zmianie obrotow podcisneinie pomiedzy cylindrami na
    wakumetrach raczej nie powinno sie zmieniac? Tu roznica pomiedzy
    synchronizacja na 1500 i po obnizeniu do np 900 obrotow jest znacznia i
    zauwazalna. Objaw nieszcelnosci w dolocie?

    pzdr
    Tmek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 09.06.12 00:37 Tmek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: