-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Tmek" <T...@d...ek>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Membrany w gazniku i nierowna praca
Date: Thu, 7 Jun 2012 14:36:10 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 120607-0, 2012-06-07), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 26
Message-ID: <4fd0a033$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.42.66
X-Trace: 1339072563 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1219 79.191.42.66:4839
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:655051
[ ukryj nagłówki ]Witam
Pytanie dotyczy virago 535 z gaznikiem mikuni.
Czy gumowe membrany pomiedzy mocujacymi je pierscieniami powinny byc w tym
modelu na sztywno umocowane czy nie?
Pytanie stad, bo mozna je swobodnie obrocic wzgledem tloczka. I teraz nie
wiem czy tak ma byc czy cos sie skopalo. Na logike raczej jak w innych
powinny siedziec ciasno z jedna ustalona pozycja tloczka i iglicy wzgledem
wypustki na membranie. Bo kazdy taki luz to jakas nieszczelnosc, a tu sie
kreci. Wyrobione to?
Inny problem ze sprzetem jest taki ze po zdjeciu gaznikow i wsadzeniu ich z
powrotem - bez ruszania czegokolwiek, nie chcial rowno pracowac. Na wolnych
potrafil sam z siebie przyspieszyc, aby za chwile obroty spadly. Wyglada to
na jakeis lewe powietrze, ale na kroccach nie widac spekan na wylot.
Inne pytanie. Czy przy zmianie obrotow podcisneinie pomiedzy cylindrami na
wakumetrach raczej nie powinno sie zmieniac? Tu roznica pomiedzy
synchronizacja na 1500 i po obnizeniu do np 900 obrotow jest znacznia i
zauwazalna. Objaw nieszcelnosci w dolocie?
pzdr
Tmek
Następne wpisy z tego wątku
- 09.06.12 00:37 Tmek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo