  • 21. Data: 2009-03-29 19:53:47
    Temat: Re: Obudowa HDD /USB/Eth
    Od: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid>

    Jacek <a...@m...pl> wrote:

    > Daj odpowiedz autorowi,

    Wspomnialem o FreeNAS, ale ze wzgledu na to co pisal Radoslaw Sokol
    tez mi sie wydaje to malo realne. Kolega zaproponowal Revoltec AluGuard
    i ta cecha ze znikaniem NAS z sieci na czas podlaczenia USB mnie
    przekonuje. Natomiast co do tej zabwaki dla milosnikow lewizny caly czas
    staram sie dowiedzec jak dziala to USB z tylu. Pewnie tak jak w 9 na 10
    tunerow PVR z 2 USB - tylko jako host.

    co Ty proponujesz, a nie mecz sie, zeby mi
    > odpowiadac...

    Ja sie mecze? Dobre. Ktos tu niedawno pisal w Message-ID:
    <2...@4...net>
    "ze mu sie nie chce czytac" :P

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938

  • 22. Data: 2009-03-29 23:04:14
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Jacek wrote:
    > Dodam jeszcze, ze autor bedzie mial dodatkowa przyjemnosc z korzystania
    > tego urzadzenia jako odtwarzacz MM. Wiec i wilk syty i owca cala i jeszcze
    > mozna sie raczyc divixami:)

    THx. BTW. taki sobie odtwarzacz Media (HD) - MKV (1024x576)...

    pzdr/

  • 23. Data: 2009-03-29 23:20:36
    Temat: Media Player LAN/HD - [ Re: Obudowa HDD /USB/Eth ]
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > Jak na 700-800 zł to fatalnie. Przypomnę że WD przy lepszym kursie USD
    > sprzedawał takie pudełka o niebo lepsze jakościowo za 399 zł już z HDD.
    > W sumie jedyne do czego przydatne byłoby mi takie pudełko to podłączenie
    > go do tunera PVR na nagrania i timeshift po USB, a po do LSN domowego po
    > eth jako NAS. Wątpię jednak czy się da. Już prędzej zbuduję coś takiego
    > z normalnego małego peceta SFF w oparciu o wspomniany FreeNAS itp.

    Sporo odpowiedzi nawiazujacych do MediaPlayerow. OK to mnie interesuje,
    zapytalem m.in w kontekscie tego co oferuje WD (-
    http://www.wdc.com/en/products/products.asp?DriveID=
    572

    Takze warunek: mkv full hd, LAN (+ inne formaty). Prosilbym o opinie
    uzytkownikow, opis jedno, zycie drugie :)

    ... a ze temat nie jest banalny warto pod uwage wziac KISS'a, ktorego
    swego czasu kupil linksys. Od tego momentu moja wiara w stabilnosc
    linuxa zostala mocno nadwyrezona (sprawdzane przy prostym odtwarzaczu
    DVD/DivX oraz nagrywarce DP-558. OK. Stare produkty (de facto nagrywarka
    dawno mi padla, ale wrazenia zostaly).

    pozdrawiam
    Rafał