  • 1. Data: 2009-07-16 18:14:39
    Temat: Mechanik w Płocku
    Od: "Nihil" <j...@g...com>

    Witam,

    Czy byłby ktoś, z szanownej braci, w stanie wskazać/polecić mi jakiegoś
    dobrego mechanika w w/w mieście, co by zechciał przyjżeć się motorkowi przed
    ew. kupnem?

    Będę wdzięczny za namiary na jakiś zaufany warsztat, do którego możnaby
    podskoczyć ze sprzętem.

    --
    Pozdrawiam, polując na trampka
    Łukasz

  • 2. Data: 2009-07-17 05:18:54
    Temat: Re: Mechanik w Płocku
    Od: WIADRO <w...@g...com>

> [...]
    > ew. kupnem?
    >
    > Będę wdzięczny za namiary na jakiś zaufany warsztat, do którego możnaby

    mazur: 600258481
    pewnie będzie zajęty, ale zadzwoń zapytaj

    --
    Wiadro(SoldierAK)

  • 3. Data: 2009-07-17 08:33:28
    Od: "Nihil" <j...@g...com>

    Użytkownik "WIADRO" napisał:

    > mazur: 600258481
    > pewnie będzie zajęty, ale zadzwoń zapytaj

    Dzięki wielkie.
    Na jakimś forum w nocy znalazłem nawet tego człowieka, tyle że post był
    sprzed ponad 2 lat, więc nie wiedziałem czy człek nadal w fachu :)

    Łukasz

  • 4. Data: 2009-07-17 12:41:33
    Od: "Nihil" <j...@g...com>

    Użytkownik "WIADRO" napisał:

    > mazur: 600258481
    > pewnie będzie zajęty, ale zadzwoń zapytaj

    Kolega Mazur na wakacjach :(
    A czy ktoś z kolegów z okolic Płocka może ujeżdża trampka '94-'99 i byłby
    skłonny pomóc mi w oględzinach, osłuchał silnik?
    Waluta zapłaty za pomoc do ustalenia :)

    Łukasz

  • 5. Data: 2009-07-17 15:25:34
    Od: "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nihil" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Kolega Mazur na wakacjach :(
    > A czy ktoś z kolegów z okolic Płocka może ujeżdża trampka '94-'99 i byłby
    > skłonny pomóc mi w oględzinach, osłuchał silnik?
    > Waluta zapłaty za pomoc do ustalenia :)

    A gdzie ten trampek stoi ?

    tech.

  • 6. Data: 2009-07-17 16:53:24
    Od: "Nihil" <j...@g...com>

    Użytkownik "tech. Wheelman" napisał:

    > A gdzie ten trampek stoi ?

    De facto we Włocławku, ale właściciel może z nim podjechać do Płocka.

    Łukasz

  • 7. Data: 2009-07-17 18:46:45
    Od: "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    > De facto we Włocławku, ale właściciel może z nim podjechać do Płocka.

    A pokaz jakies allegro albo cos.

    tech.

  • 8. Data: 2009-07-17 19:09:38
    Od: "Nihil" <j...@g...com>

    Użytkownik "tech. Wheelman" napisał:

    > A pokaz jakies allegro albo cos.
    >
    > tech.

    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=689254458,
    Widzę też że sporo osób się nim chyba interesuje.
    Stosunek cena/rocznik niezła, inna sprawa że "gotowy do sezonu, bez wkładu
    finansowego" to poważne nadużycie. Byłem, obejrzałem, gość chyba nie ma
    pojęcia o dbaniu o moto. Chwała, że napęd nowy założył, ale tarcze z przodu
    do wymiany, klocki prawie nie istnieją, tył lepiej.
    Czacha trochę popękana i zgięte lewe mocowanie kiery do półki i klamka
    sprzęgła. Cofając czymś dużym na posesji pukną tylną lampę, no ale to
    kosmetyka.
    Leżał na lewo, ale nie na tyle mocno by coś z ramą skrzywić - jednoślad, nie
    ściąga.
    Tyle z oględzin, silnika nie ocenię, brak wiedzy.

    Łukasz

  • 9. Data: 2009-07-17 19:29:54
    Od: "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl>

> [...]

    > nie ściąga.
    > Tyle z oględzin, silnika nie ocenię, brak wiedzy.

    A trampki to maja takie slabe tarcze, ze po 32 tys do wymiany ? Kiedys
    ogladalem trampka ktory mial przebieg 24 tys a rant na tarczach grubszy nzi
    same tarcze :)
    No umow sie jakos z nim to obejrzymy, najlepiej w tygodniu od rana do 15,
    albo wieczorem. W weekend wolalbym nie bo lubie sobie poleniuchowac. A co do
    silnika, to jak ktos nie zajryz to ci nie powie jaki stan :)

    tech.

  • 10. Data: 2009-07-17 20:44:54
    Od: "Nihil" <j...@g...com>

> [...]

    > albo wieczorem. W weekend wolalbym nie bo lubie sobie poleniuchowac. A co
    > do silnika, to jak ktos nie zajryz to ci nie powie jaki stan :)

    Trampki mają takie liczniki, że 32 a 132 tys nie robią im różnicy :)
    Użyszkodnik pewnie przekręcił już skalę w trasie.
    Narazie ustaliłem z nim tak, że wpadnę jutro właśnie, i zabiorę do znajomego
    mechanika w Wawie.
    Przejechałem się nim już wcześniej trochę, silnik pracuje w sumie nieźle,
    dobrze się zbiera, nie dymi, biegi wchodzą i nie wyskakują.
    Po pierwsze zobaczę czy mi go ktoś nie sprzątnie sprzed nosa, a nawet jeśli,
    to nie ten jedyny :) tu pośpiech niewskazany.
    Dzięki wielkie za ofertę pomocy, jeśli mój scenariusz nie wypali to się
    zgadamy i obejrzymy na miejscu.

    Łukasz