  • 21. Data: 2023-10-16 16:41:15
    Temat: Re: Master zniknął?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Oct 2023 16:28:47 +0200, _Master_

    > Ciekawe że ciągle mi odpowiadasz choć nie musisz od kilku miesięcy.
    > Dostałeś moje pozwolenie ;-)

    Mam taką zasadę, że niebezpieczych dla otoczenia nie olewam,
    tylko punktuję -- żeby reszta nie pomyślała, że masz rację.
    Tym bardziej że ciebie da się wyjątkowo łatwo punktować,
    więc jakoś szczególnie nawet się tym nie męczę. Tak samo
    zresztą było w tefałenach z cała konfederacką matrioszką.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 22. Data: 2023-10-16 16:49:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Oct 2023 16:27:41 +0200, _Master_

    > Możesz sobie bluzgać ile chcesz. Fakt jest faktem że Konfiarzy będzie +
    > 3 A lewaków -19.
    > No chyba że zaliczasz Tuska i Hołownię do lewaków to się zgodzę ;-)

    W obecnej sytuacji interesuje mnie tylko, że te twoje ruskie
    oszołomy będą miały ZEROWY (jak sami na szczęście zaznaczają)
    wpływ na życie moje i reszty Polaków. W tym niezagrożona będzie
    nasza przynależność do UE.

    > Już widzę zadymę wokół aborcji, związków partnerskich czy zamykania
    > elektrowni.

    Zadyma to by była jakby konfedera się do "rządzenia" dorwała.

    > Dużo chipsów będzie potrzebne. A jeszcze nie uwzględniłem weta
    > prezydenta i propagandy tvp bo likwidować trzeba USTAWĄ ;-)

    To tylko potwierdza że bawi cię rozpierducha Polski,
    konfederacka kurwo. Zresztą to nic nowego, bo twoi
    idole nie raz to powtarzali -- wy zwyczajnie jesteście
    na smyczy putinka.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2023-10-16 16:50:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Oct 2023 16:40:58 +0200, _Master_

    > Masz wszystko w archiwum grupy. Do dzieła.

    Czyli łżesz dalej, konfederacka kurwo.

    To typowe dla was, dlatego właśnie między innymi przepieprzyliście
    i NIGDY nie ugracie więcej niż 9% od tych dzbanów co się dają
    manipulować takimi przyziemnymi kłamstewkami które z siebie
    wypruwacie, a nawet nie potraficie ich podeprzeć faktami.

    > I nie klnij tyle

    Taka konfederacka kurwa jak ty nie będzie
    mi mówiła co mogę a czego nie mogę.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2023-10-16 16:51:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 16:49, Myjk pisze:
    > ZEROWY (jak sami na szczęście zaznaczają) wpływ na życie moje i reszty
    > Polaków. W tym niezagrożona będzie nasza przynależność do UE.

    Ja wiem co będzie ;-)

    W przyszłym roku będziesz jęczał że musisz płacić nowe podatki a
    inflacja nadal zjada Twój majątek ;-)

  • 25. Data: 2023-10-16 16:52:04
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 16:49, Myjk pisze:
    > Zadyma to by była jakby konfedera się do "rządzenia" dorwała.

    Myślisz że większa niż Zandberg w rządzie z Giertychem i Petru?

  • 26. Data: 2023-10-16 16:56:52
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 16:49, Myjk pisze:
    > konfederacka kurwo.

    Ja podobnie jak Konfederacja odkłamuję Ci świat. ;) i zmuszam do
    samodzielnego myślenia

    Uszanuj to ;-)

  • 27. Data: 2023-10-16 16:57:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 16:41, Myjk pisze:
> [...]
    > ciebie da się wyjątkowo łatwo punktować, więc jakoś szczególnie nawet
    > się tym nie męczę. Tak samo zresztą było w tefałenach z cała

    Masz jakieś postępy w tym dziele oprócz kompromitowania się brakiem
    wiedzy o świecie? ;-)

  • 28. Data: 2023-10-16 16:59:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 16:22:04 +0200, _Master_ wrote:

    > W porę się skapowałeś.
    > Do 16 paĹşdziernika tvn24 jest odkodowany w kablĂłwkach i platformach
    > internetowy typu play naw.

    No wiesz - jak ktos zawsze oglądał, to miał odkodowany,
    jak ktos nie mial, to nie oglądał i po odkodowaniu :-)

    A w ktĂłrych kablĂłwkach?
    Bo to chyba co kabel, to zwyczaje.

    > Czyli jutro wyłączą. Albo nie ;-)

    Jeszcze sie chyba będą chwilę napawać :-)

    > I tu przypominam że tvn ma w muxach naziemnych swoje kanały ale jakoś
    > nei dało się tam wepchnąć tvn24 nawet za rządów Tuska.

    Przeciez tam komisja jakas przydzielała ... tzn krajowa rada ...

    > Teraz się dało puszczać sygnał za darmo jak trzeba było ratować wybory.

    no ale to w kablĂłwkach, bo w eterze to chyba nie ..

    > Przypominam że oni tam nadają reklamy z gęstością godną Polsatu.
    > Taka obłuda się lała przez lata że tvpinfo lasuje mózgi moherów 24 h a
    > tvn nie moĹźe/
    > A tu proszę. MOŻNA ;-)

    No coz - jak pokazało doświadczenie, TVN ma żywotny interes w
    demokratycznej władzy.

    Ale w wiekszosci wypadkĂłw klient kablĂłwki chyba mial w pakiecie, i po
    prostu sobie oglądał. i nawet nie wiem ... TVN duzo dostawał "od
    klienta"? Czy to decyzja kablowki ?

    J.

  • 29. Data: 2023-10-16 16:59:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 16:50, Myjk pisze:
    > Taka konfederacka kurwa jak ty nie będzie mi mówiła co mogę a czego nie
    > mogę.

    Bądź wolnym człowiekiem który potrafi się powstrzymać a nie ulegać
    ciągle instynktowi ;-)

    Jesteś WOLNY. Nie musisz więcej pisać ;-)

  • 30. Data: 2023-10-16 17:26:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Oct 2023 16:56:52 +0200, _Master_

    > Ja podobnie jak Konfederacja odkłamuję Ci świat. ;)
    > i zmuszam do samodzielnego myślenia

    Płaskoziemcy dokładnie tak samo twierdzą buehehehe
    Czyli takie same typowe tępe dzbany co projekcję na innych
    stosują, i co dają się innym manipulować bez wazeliny. ;) xD

    --
    Pozdor
    Myjk