  • 11. Data: 2016-04-20 21:19:38
    Temat: Re: Master 2,5 dci100
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 18 Apr 2016 08:36:16 +0200, adam <a...@w...pl> wrote:

    >Potwierdziłeś na dystrybutorze?

    Dziś tankowałem do pełna, weszły 82 litry. Przejechane 925 km. Czyli
    wychodzi 8,86 litra. Komputer pokazał 10,7, ale pokazuje teraz głupoty
    bo mam uszkodzony czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 12. Data: 2016-04-20 21:25:01
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 15 Apr 2016 16:05:54 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:

    >Jesli mechanizm zmiany biegow w kabinie jest podobny jak w starszym modelu to nie
    zaczepy linek sie wyrabiaja a mechanizm ktorym steruje dzwignia zmiany biegow.

    Nie wiem jak jest w starym Masterze, ale w tym wyrabiaja sie
    plastikowe zaczepy, które są przy skrzyni biegów. Dokładnie to jeden z
    nich. Wymiana linek starcza na c.a. 100-150 tys. km, zależy od
    intensywności używania skrzyni biegów (trasa-miasto).