  • Data: 2010-02-10 09:16:36
    Temat: Mandat z fotoradaru z Austrii
    Od: Adam Kostorz <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak niestety, dziś przyszedł list. Ustrzelili mnie w sierpniu 2009 na
    A23 (obwodnica Wiednia) - w nocy ok 01:00 miałem 111km/h na 80tce - kara
    80E :( List wygląda mniej więcej tak:

    - przychodzi za potwierdzeniem odbioru
    - pierwsza cześć jest po niemiecku, a później jest tłumaczenie na język
    polski, trochę z błędami
    - nie ma fotki
    - standardowe informacje o możliwości odwołania, do tego numer konta i
    najciekawsze: w przypadku niezapłacenia starsza przekazaniem sprawy
    polskiej policji :)

    W to ostatnie akurat nie wierze (chyba nie ma jeszcze dyrektywy UE), ale
    ryzyko zatrzymania za kilka lat przez patrol i przywalenie kary z
    odsetkami i cholera wie czym motywuje do uregulowania należności ;)

    Adam