  • 11. Data: 2012-10-12 20:18:23
    Temat: Re: Male obudowy <> 25x25 - 30x30mm???
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > A może poszukać kogoś/firmę z drukarką 3D. Można wtedy zlecić
    > wykonanie na konkretny wymiar i kształt.

    nie znam sie ale jestem sceptyczny co do:

    jakosc, gladkosc, wytrzymalosc, kolor (trwalosc albo tylko bialy:P) itp itd.

    To jest do projektowania blyskawicznego ale by robic masowki i to znanej nam
    jakosci z obudow z wtryskarki?

  • 12. Data: 2012-10-12 22:21:01
    Od: ZeNek <p...@p...pl>

    W dniu 2012-10-12 07:20, Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > No dobrze, nie mowie nie - macie moze jakies sprawdzone namiary?

    Ty no napisalem ci wyraznie zamawiasz profil alu taki od razu z miejscem
    na 4 akrety tniesz go odpowiednio do wymiartu i juz masz minimalne
    zamownie to 500kg.