eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleMZ 251 Dziwna sprawa ze sprzęgłem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2010-11-22 09:49:42
    Temat: Re: MZ 251 Dziwna sprawa ze sprzęgłem
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >też sprzęgło spadło ze stożka wału.

    I ciagnie??;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10
    http://www.junak.riders.pl
    http://www.stokrotka.ath.cx


  • 12. Data: 2010-11-22 21:03:21
    Temat: Re: MZ 251 Dziwna sprawa ze sprzęgłem
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    news:0e03ffc570109d7ce06d9f26f0f8c2ab$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Witam serdecznie wszystkich. Potrzebuje waszej pomocy bo nie wiem co jest
    > grane, mianowicie kupiłem od znajomego MZ ETZ 251. Etka była do samego
    > końca sprawna wszystko chodziło na cacy, czekała na mnie 5 miesiące w jego
    > garażu . Dziś gdy ją odkupiłem chciałem odpalić, były małe problemy, była
    > zalana itd, ale poradziłem sobie z tym. Problem pojawił się gdy nacisnąłem
    > sprzęgło zrobiło się jakieś takie luźne a gdy końcówka już załapała
    > zaczęło trochę hałasować, jakoś tak szumieć i ciągnie jak cholera, gdy
    > wbije jedynkę to w zasadzie etka jedzie, ledwo co ja utrzymuje w miejscu,
    > oczywiście biegu już nie da się zmienić na luz. Co mogło się stać?? Kolega
    > mówił, że w zeszłym sezonie wymieniał sprzęgłu na nówkę i chodziło super,
    > teraz po 5 miesięcznym postoju ciągnie jak cholera i hałasuje. Bardzo
    > proszę o pomoc. pozdrawiam
    >
    > Szymon
    >
    > --
    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
    >

    Sprzęgło w silnikach MZ 250 w stanie wyłączonym hałasuje - lekko szumi i
    jest to objaw normalny. Wyraźnie słychać poszum w momencie wyłączenia
    sprzęgła i poszum ten zanika po włączeniu sprzęgła - sprawdź sobie na luzie.

    Wg mnie sprzęgło Ci się skleiło. Odpal motocykl, daj mu się dobrze zagrzać i
    sprawdź wtedy. Ewentualnie spróbuj "zerwać" sprzęgło podczas jazdy, np na 2
    lub 3 biegu pod górę, zacznij wciskać sprzęgło na wysokich obrotach.

    Sklejenie jest tym bardziej prawdopodobne, że jak piszesz sprzęgło zostało
    wymienione. NIestety nowe tarcze i niewiadomej jakości wkładki korkowe mogły
    napuchnąć od oleju i jest jak jest. Niby prosty dwusuw ale tak banalnych
    elementów jak tarcze sprzęgła rzemiosło zrobić nie potrafi a co dopiero
    tłoki, cylindry czy pierścienie......
    Powodzenia
    --
    Jackare

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: