  • Data: 2010-07-25 15:42:40
    Temat: MAA723H a uA723
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Potrzebuję do obwodu zasilania pewnego urządzenia stabilizatora uA723. W
    głowie kołatało mi się, że coś takiego powinno być wśród "luźnych"
    części leżących od lat na strychu. Przeczołgałem się z latarką między
    starymi pudłami i faktycznie, znalazłem m.in. dwa kawałki styropianu ze
    scalakami. Pamięć mnie nie zwodziła - był tam (poza innymi "skarbami")
    taki układ, tyle tylko, że w wersji TESLA MAA723H.

    W głowie namieszała mi niejasna wypowiedź jednego użytkownika forum
    elektroda, który zasugerował, iż układy mają nieco inne układy
    wyprowadzeń. Znalazłem kartę katalogową mojego scalaka, nie mogę jednak
    znaleźć tej dla uA723 w metalowej ("tranzystorowej") wersji obudowy.
    Ktoś z was pamięta czy faktycznie była jakaś różnica w wyprowadzeniach
    czy też mogę spokojnie stosować je zamiennie?