  • 1. Data: 2014-10-07 08:59:52
    Temat: M.2 SSD
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Cześć,

    czy ktoś z Was dokładał do lapa dysk M.2?
    Niby w instrukcji po zainstalowaniu ma się zrobić primary a wbudowany
    dysk secondary. Niby wchodzi max 2242 ale tego nie napisali. Za dużo
    niby a nie chcę ryzykować trzech stów ;)

    --
    radar

  • 2. Data: 2014-10-07 20:34:41
    Temat: Re: M.2 SSD
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 07/10/2014 07:59, radar wrote:

> [...]
    > dysk secondary. Niby wchodzi max 2242 ale tego nie napisali. Za dużo
    > niby a nie chcę ryzykować trzech stów ;)

    Daj spokoj, do tego laptopa na pewno nie bedzie pasowal! Lepiej wydaj
    trzy stowy na RAM.

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2014-10-08 10:45:17
    Od: radar <%sara%@_post_._pl_>

    W dniu 2014-10-07 o 20:34, G Nowak pisze:
    > Daj spokoj, do tego laptopa na pewno nie bedzie pasowal! Lepiej wydaj
    > trzy stowy na RAM.

    Niby racja ale
    1/ RAM już jest rozbudowany do 8 (płyta obsługuje 16 ale tyle nie
    potrzebuję)
    2/ M.2 Adaty zasuwa 550/530 a wbudowany dysk ledwo 100 (idealnie na
    backup ;)

    --
    radar

  • 4. Data: 2014-10-14 12:39:07
    Od: radar <%sara%@_post_._pl_>

    W dniu 2014-10-07 o 20:34, G Nowak pisze:
    > Daj spokoj, do tego laptopa na pewno nie bedzie pasowal! Lepiej wydaj
    > trzy stowy na RAM.

    316 brutto, właśnie instaluję system :)

    --
    radar