  • 31. Data: 2011-04-21 20:16:15
    Temat: Re: Lusterka nie trzesace sie
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iopvag$grr$1@news.onet.pl...
    > Działa w Wawie, Katowicach, gdziekolwiek. Kup se Herberta i będzie po
    > kłopocie.

    Jasne. Jedyny, cudowny Herbert,
    który w automagiczny sposób przepuszcza
    tylko to co chcemy słyszeć
    i dynamicznie reaguje na zakłócenia o zmiennym poziomie
    za pomocą tego samego poziomu ograniczenia czułości,
    gdzie by się nie było.

    Pzdr

    JKK

  • 32. Data: 2011-04-21 21:11:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-20 20:08, kocyk pisze:
    > Dla odmiany motocyklowo bedzie. Kupilbym lusterka, ktore umieja sie nie
    > trzesc w V2. Spotkal ktos takie? Moga byc fabryczne od czegos, moga byc
    > drogie, i tak wyjdzie taniej niz niezauwazanie goniacych cie
    > videoradiowozow.

    Zniweluj sobie najpierw drgania kierownicy, ciezarkami na ten przyklad.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 33. Data: 2011-04-21 22:52:08
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.04.2011 kocyk <k...@Z...pl> napisał/a:
    > Qlfon wrote:
    >
    > CB na moturze? Opowiedz mi o tym. Ja widzialem tylko jakies hameryckie
    > jedno montowane pod uchwyt nomenomen lusterka. Dosc drogie i nie w
    > piatkach. A widziec ich chce juz po decyzji, zebym nie musial tlumaczyc,
    > ze wcale nie uciekalem te 15km.

    Mam Inteka 520 plus, ręczniak z wejściem na słuchawki, na zwykłe
    baterie/akumulatorki. Jadąc za miasto zwykle zaczepiam do tankbaga tak żeby
    antena i pokrętła SQ i VOL były łatwo dostępne. Połączone z ręcznie
    zintegrowanymi EP 630 z piankowymi zatyczkami, jest dość użyteczne, choć
    upierdliwe. Jest też podobny model Alan 42 ale nie używałem.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 34. Data: 2011-04-22 05:14:37
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Don Pedro wrote:

    > Ehh, widać, że nie miałeś do czynienia z porządnym radiem. Przy
    > porządnej konstrukcji i działającym RF-gainie dalej kręci się tylko
    > głośnością.

    No nie bardzo, bo wjedziesz z trasy do miasta i ogluchniesz. A na trasie
    chce miec zasieg wiekszy i wychwytywac slabsze, dalsze sygnaly.
    K.

  • 35. Data: 2011-04-22 05:16:48
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    kakmar wrote:

> [...]
    > zintegrowanymi EP 630 z piankowymi zatyczkami, jest dość użyteczne, choć
    > upierdliwe. Jest też podobny model Alan 42 ale nie używałem.

    1. Co to jest recznie zitnegrowane EP 630?
    2. Ma to rf gain?
    K.

  • 36. Data: 2011-04-22 05:35:24
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Don Pedro
    tylko stare, dobre i nie-biedronkowe radio.

    Nie badz taki Yaroslaw

  • 37. Data: 2011-04-22 06:36:17
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-21 22:16, J_K_K pisze:
> [...]
    > tylko to co chcemy słyszeć
    > i dynamicznie reaguje na zakłócenia o zmiennym poziomie
    > za pomocą tego samego poziomu ograniczenia czułości,

    Wierz lub nie, ale innych pokręteł w radiu nie używam. Przekonywać Cię
    na siłę nie będę, fsumie podobno życie w niewiedzy jest zdrowe dla
    spokoju psychicznego. Ale wystarczy, bo się offtop zrobił.

    Pozdr
    DP

  • 38. Data: 2011-04-22 06:37:10
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-22 07:35, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** Don Pedro
    > tylko stare, dobre i nie-biedronkowe radio.
    >
    > Nie badz taki Yaroslaw

    Lol, przypadkiem wyszło :)

    Pozdr
    DP

  • 39. Data: 2011-04-22 06:38:00
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-22 07:14, kocyk pisze:

    > No nie bardzo, bo wjedziesz z trasy do miasta i ogluchniesz. A na trasie
    > chce miec zasieg wiekszy i wychwytywac slabsze, dalsze sygnaly.

    Źle to ująłem - RF-gainem i głośnością.

    Pozdr
    DP

  • 40. Data: 2011-04-22 06:45:59
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 08:38:00 +0200, Don Pedro napisał(a):

    > Źle to ująłem - RF-gainem i głośnością.

    Ale pływasz w tych zeznaniach ;)

    --
    Pozdrawiam,