    From: "Andrzej W." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Lokalny serwer www - pytanie elektronika....
    Date: Mon, 20 Apr 2009 12:19:44 +0200

    Witam,

    Mam urządzenie (zrobiłem) które można konfigurować za pomocą strony WWW.
    Ma ono niestety też interfejs USB (RS), przez który też muszę to
    urządzenie umieć obsłużyć.
    Nie czuję się na siłach do napisania aplikacji z ładnym GUI pod Windows
    i pomyślałem by wykorzystać już istniejący interfejs WWW.

    Jedyne co mi przychodzi do głowy to apache, php i coś do pobierania
    danych do php po RS.
    Niestety takie rozwiązanie, ani nie jest małe, ani przyjazne dla
    użytkownika ani za bardzo rozsądne chyba.

    Czy mogę prosić o podpowiedz jak rozwiązać ten problem?
    Może jakiś mikro serwer www pozwalający na CGI? Programy bez GUI jakoś
    mi wychodzą.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej