  • 21. Data: 2017-02-20 09:35:34
    Temat: Re: LiveCD vs pendrive
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Mimo wszystko lepiej stąd:
    > http://dl.fedoraproject.org/pub/fedora/linux/release
    s/25/Workstation/

    Z pewnością lepiej, ale w teorie o szkodliwych obrazach płyt z Linuksem
    live jakoś do mnie nie przemawiają..

    Sam system już wypróbowałem - no i żadna tam rewolucja - obowiązuje
    nadal stara zła Fedora. Dość powiedzieć że nie można ani znaleźć ani
    nawet wywołać konsoli..

    Wracając do problemów z uruchomieniem z DVD, może chodzi o to że obraz/y
    nagrany/e był/y na wersję płyty R-W, czyli wielokrotnego zapisu? Jakiś
    czas temu miałem problem z zainstalowaniem Opensuse z takiego nośnika.
    Instalacja ruszyła dopiero z normalnej płyty.

  • 22. Data: 2017-02-20 10:54:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2017 09:35:34 +0100, Trybun napisał(a):

    > Wracając do problemów z uruchomieniem z DVD, może chodzi o to że obraz/y
    > nagrany/e był/y na wersję płyty R-W, czyli wielokrotnego zapisu?

    Nie sądzę. Jakiś czas temu w epoce przedpendrajwowej używałem tego
    wynalazku i nie stwierdziłem trudności. Jak napęd był dobry to czytał
    choć faktycznie, taka płyta stawiała nieco wyższe wymagania napędowi.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2017-02-20 11:08:51
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 19.02.2017 o 23:01, bezrozumka pisze:

    > Dodam jeszcze, że na pewno utworzyłeś dysk/płytę jako niebootowalną.

    zlituj się wreszcie i załóż jakiegoś blogaska, a nie "doradzaj"
    mądrzejszym od siebie. MSPANC.

  • 24. Data: 2017-02-22 08:26:20
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Trybun napisał w Monday 20 of February 2017 09:31:

    > Tylko jak to sprawdzić.. Nie pamiętam skąd były pobierane.,

    Ściągnij ISO z oficjalnego repozytorium i porównaj. ;) ZTCP,
    samo porównanie md5 chyba już nie jest wystarczające, ale może jakieś
    sha nadal da radę.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 25. Data: 2017-03-01 14:33:41
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > Sam system już wypróbowałem - no i żadna tam rewolucja - obowiązuje nadal
    > stara zła Fedora. Dość powiedzieć że nie można ani znaleźć ani nawet
    > wywołać konsoli..

    I na tym powinieneś zakończyć dyskusję. Stara, zła. Do kosza i powrót do
    lepszych spradzonych wersji.

    Pzdr

  • 26. Data: 2017-03-01 16:15:11
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 09:35:30 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
    > czas temu miałem problem z zainstalowaniem Opensuse z takiego nośnika.
    > Instalacja ruszyła dopiero z normalnej płyty.

    Nie potwierdzam. U siebie jade z fedora i jest całkiem ok.
    Nawet fikuśne sprawy jak steam czy virtualbox działają bez problemu.

    Jade od 18-ki - teraz mam 24 i jest dalej ok, kiedyś musiałem downgradować sterownik
    grafiki intela ale od paru releasów nie robi i działa ok.

    Ale jade z instalki na hdd...

  • 27. Data: 2017-03-02 14:13:12
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-22 o 08:26, Jan Stożek pisze:

    > Ściągnij ISO z oficjalnego repozytorium i porównaj. ;) ZTCP,
    > samo porównanie md5 chyba już nie jest wystarczające, ale może jakieś
    > sha nadal da radę.

    Naprawdę myślisz że w dziale pobierania jakiegoś serwisu znajdziemy inną
    wersję live systemu niż ta ze strony producenta?

  • 28. Data: 2017-03-02 14:13:58
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-03-01 o 14:33, Kamil pisze:

    > I na tym powinieneś zakończyć dyskusję. Stara, zła. Do kosza i powrót
    > do lepszych spradzonych wersji.
    >
    > Pzdr

    Stara zła w nowym wydaniu. Jednym słowem, wielkie słowa o "rewolucji" w
    wersji 25 nie potwierdziły się. Praktycznie nic nie wnosi czego by nie
    miała konkurencja a na dodatek nie wyeliminowano w niej złych rzeczy,
    znanych z wydań wcześniejszych.

  • 29. Data: 2017-03-02 14:14:57
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-03-01 o 16:15, s...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > Jade od 18-ki - teraz mam 24 i jest dalej ok, kiedyś musiałem downgradować
    sterownik grafiki intela ale od paru releasów nie robi i działa ok.

    Wiem że sporo użytkowników chwali sobie Fedorę. Jednak u mnie mimo że od
    czasu pierwszej próby zmieniłem już parę komputerów Fedora nadaje się
    praktycznie tylko do wypróbowania. Tak czasem się zastanawiam czym to
    idzie, może specyfikacja sprzętu niezbyt współgra z tym systemem. Bo
    mimo że kompy były zmieniane to zawsze bazowały na procesorach Intela i
    grafice Nvidii.

    I taka sobie ciekawostka - wśród antywirusów na Window$, BitDefender to
    chyba dzisiaj numero uno. Ileś lat temu miałem go dołożonego gratis do
    nowego komputera, niestety więcej było z nim problemów niż korzyści..
    Ciekawostką jest to że podobnie jak w przypadku Fedory ten antywirus (
    właściwie jest to pakiet IS) nie chodzi/dził dobrze na żadnym z moich
    komputerów.

  • 30. Data: 2017-03-02 22:30:50
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Trybun napisał w Thursday 02 of March 2017 14:13:

    > Naprawdę myślisz że w dziale pobierania jakiegoś serwisu znajdziemy
    > inną wersję live systemu niż ta ze strony producenta?

    A na jakiej podstawie wnosisz, że jest to niemożliwe? :D