  • 1. Data: 2010-09-03 15:54:19
    Temat: Lekkie OT z Radiem Zet w tle [crosspost]
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Pytanie może nie do końca dotyczy motoryzacji, ale chociaż częściowo ma
    z nią związek, dlatego zadaję go m.in. na pl.misc.samochody. Chodzi mi o
    odbiór Radia Zet przez radio samochodowe. Mam fabryczne Alana z RDS.
    Problem jest taki, że z częstotliwością co ok. 30s słychać krótkie
    "piknięcia", tak jakby ktoś coś cenzurował. Oczywiście nie ma to żadnego
    związku z cenzurą, bo to dzieje się nieustannie, bez względu na
    aktualnie emitowane treści. Na innych sprawdzanych przeze mnie
    programach, tj. RMF, PR1, PR2, PR3, Złote Przeboje problemu tego nie ma.
    Myślałem, że to dotyczy wyłącznie jednego nadajnika, ale jak się okazało
    przy okazji jazd po Polsce zjawisko występuje w obszarze działa
    nadajników co najmniej od Katowic przez Częstochowę aż po Ciechocinek. U
    kolegi jest podobnie, tylko że w jego radiu Kenwood nie ma piknięć, a
    wyszukiwanie stacji. Czyli co ok. 30s zaczyna przeszukiwać programy, tak
    jakby "uciekła" fala. Czy ktoś może potwierdzić ten problem, również na
    stacjonarnym sprzęcie z RDS-em?

    FUT: pl.misc.samochody

    --
    Big Jack