    From: "Kris_Poland" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Laweta przy jezdni na trawniku - nie chce placic za baner
    Date: Fri, 11 Nov 2011 00:17:25 +0100

    u mnie w miescie jest 1 przedsiebiorca ktory ma kilka lawet z reklamami
    jedna stawia na osiedlowych parkingach, drugie przy jezdni na pasie zieleni,
    ogolnie trwanikach
    w ciagu reklam legalnie pewnie wbitych w ziemie przy pasie przydroznym,
    dzialka pewnie nalezy
    do miasta w kazdym badz razie nie jest prywatna dzialka

    nie wiem jakie sa oplaty za reklamy w pasie przy droznym i jakie pobierane
    sa oplaty
    ale czy wstawienie takiej lawety na trawie nie jest nielegalne?

    czy zaparkowanie przyczepy/lawety (bo nie jest to pojazd silnikowy) jest
    zakazane?
    mozna wezwac straz miejska i powolac sie na jakis przepis?

    no i druga sprawa to parkowanie na parkingach osiedlowych,
    taka laweta to czyjas wlasnosc, ok, ale nam pod blokiem zajmuje 2 miejsca
    parkingowe
    i zmusza nas do czytania tych napisow, nie mowicie ze nie przeczytacie jak
    spojrzycie

    czy takie cwaniactwo reklamowe mozna jakos ukrucic?