  • 1. Data: 2016-11-09 22:55:26
    Temat: Laptop zamknięty
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witajcie!
    Jak wygląda kwestia pracy laptopów z zamknięta klapką? Które modele na
    rynku dają radę?

  • 2. Data: 2016-11-10 03:52:34
    Temat: Re: Laptop zamknięty
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 09.11.2016 o 22:55, Smok Eustachy pisze:
    > Witajcie!
    > Jak wygląda kwestia pracy laptopów z zamknięta klapką? Które modele na
    > rynku dają radę?

    Wszystkie?

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 3. Data: 2016-11-10 08:20:04
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-11-09 o 22:55, Smok Eustachy pisze:
    > Witajcie!
    > Jak wygląda kwestia pracy laptopów z zamknięta klapką? Które modele na
    > rynku dają radę?

    Żadne ale też wszystkie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2016-11-10 08:45:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-11-10 o 08:20, Chris pisze:

    > Żadne ale też wszystkie.

    Reasumując. Zależy to od ustawień w systemie lub BIOS-ie?

    Robert

  • 5. Data: 2016-11-10 09:03:20
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Reasumując. Zależy to od ustawień w systemie lub BIOS-ie?

    Też, z zamkniętą klapką nie popracujesz w pakiecie biurowym albo nie
    pograsz ALE z zamkniętą klapką lapek może coś tam sobie liczysz,
    przesyłać dane więc dla tego da się ale też nie da się.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2016-11-10 09:19:53
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.11.2016 Chris <a...@g...pl> napisał/a:

    > Też, z zamkniętą klapką nie popracujesz w pakiecie biurowym albo nie

    Dobrze, że mój laptop o tym nie wie :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 7. Data: 2016-11-10 09:20:55
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-11-10 o 09:19, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Dobrze, że mój laptop o tym nie wie :-)

    Chyba że masz zew monitor :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2016-11-10 09:34:13
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-11-10 o 09:20, Chris pisze:

    > Chyba że masz zew monitor :)

    Albo stacja dokująca, a do niej podpięte wszystkie peryferia.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2016-11-10 09:48:57
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.11.2016 Adam <a...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Albo stacja dokująca, a do niej podpięte wszystkie peryferia.

    Akurat stacja dokująca z peryferiami, aczkolwiek zdalnie
    (rdp, vnc) też przecież można.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 10. Data: 2016-11-10 09:49:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.11.2016 o 22:55, Smok Eustachy pisze:
    > Witajcie!
    > Jak wygląda kwestia pracy laptopów z zamknięta klapką? Które modele na
    > rynku dają radę?
    Jak dlamnie to dziwne pytanie. Napewno wszystkie które miałem w ręce.
    mało tego, od roku mam laptopa który robi jako modem i zarządzanie
    siecią. nie posada wogóle ekranu i działa.
    ToMasz