eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetLaptop z X-Kom a gwarancja - ktoś już korzystał i coś podpowie?Laptop z X-Kom a gwarancja - ktoś już korzystał i coś podpowie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl:119
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Subject: Laptop z X-Kom a gwarancja - ktoś już korzystał i coś podpowie?
    Date: Mon, 5 Dec 2016 18:11:27 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.5.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 39
    Message-ID: <58459fbf$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178-37-191-125.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1480957887 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5147 178.37.191.125:50181
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1251582
    [ ukryj nagłówki ]

    Tematyka trochę taka... handlowa, ale może ktoś mi pomoże, bo aktualnie
    szukam laptopa dla siostry w granicach 3.5kPLN, co z jednej strony nie
    jest dużą kwotą ale też i nie małą, i nie chciałbym wtopić.

    Ale o co biega..
    Kupiony został przez znajomego u nich laptop Lenovo z dyskiem SSD. Pod
    spodem znalazłem wielką naklejkę x-kom uniemożliwiająca otworzenie
    klapki. Ok.

    Ale znowu zastałem kupiony tam laptop Dell (też nie ja), znowu z dyskiem
    SSD + HDD. Okazuje się, że wybrany model Dell występuje w wersji HDD,
    więc dysk jest wyciągany, wsadzany do taniej obudowy USB 2.0 (co pisze,
    że wsadzają w obudowę, ale nie nie że to tańszej 2.0), wsadzany jest w
    jego miejsce SSD (niestety nie pisze jaki, więc pewnie jak się trafi) i
    znowu wielka nakleja x-kom uniemożliwiająca otwarcie klapki (akurat nie
    ma ten Dell M.2).
    Dalej. Z tego co podpytałem kupca tego Della, to dostał info w sklepie,
    że gdyby nie ten nieszczęsny SSD była by gwarancja Della z naprawą w
    domu a tak ma wysyłkę do sklepu a oni mają extra umowę z Dell i
    respektują takie zmiany. No okej...

    Ale powiedzmy pada komp w niedzielę (a tak 2 tygodni temu Lenovo
    zastrajkowało przed wylotem porannym na południowy kontynent), dane są
    potrzebne na JUŻ, trzeba wytargać dysk do zewnętrznej obudowy aby
    przegrać ostatnie pliki, a tu zajebista nakleja...
    zrywam i .. po gwarancji?

    No właśnie
    Ktoś ćwiczył to w x-kom? jest to dobra wola tylko, czy jak?

    Bo może lepiej kupić gdzie indziej w standardzie i wsadzić samemu dysk
    SSD i ma się normalną gwarancję?


    zdrówka wszystkim życzę i stalowych nerwów przy szukaniu prezentów ;)


    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: