  • 1. Data: 2013-08-02 14:16:26
    Temat: Laptop do 2 tys. do internetów
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Hej,

    przyjaciółka poprosiła mnie o radę w wyborze laptopa. Otrzymałem takie
    kryteria:

    - długa praca na baterii
    - ekran 15,6
    - kamerka z przodu
    - ma się nie zacinać przy dziesiątkach zakładek w przeglądarce, w tym
    flash, zapewne reklamy, java script itp.
    - bez systemu lub Linux
    - najlepiej z x-kom.pl
    - preferowany Dell

    Ja bym do tego jeszcze dodał dobre warunki gwarancyjne, a najlepiej żeby
    to podziałało znacznie dłużej niż okres gwarancyjny. Stwierdziłem też
    bardzo nieobiektywnie, że błyszcząca matryca to idiotyzm, no ale...

    Z podanych kryteriów wyszły mi takie sprzęty:
    http://img.koci.net.pl/images/xkom.png

    Nie upieram się przy nich, proszę Szanownych Grupowiczów o ocenę tego
    wyboru i ewentualnie własne typy z krótkim uzasadnieniem.

    Marcin Kocur

  • 2. Data: 2013-08-02 14:18:53
    Temat: Re: Laptop do 2 tys. do internetów
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Marcin Kocur napisała na pl.comp.pecet:

    > przyjaciółka poprosiła mnie o radę w wyborze laptopa

    Aha, komputer odpada, próbowałem jej przemówić do rozsądku, nie da się.

    Marcin Kocur

  • 3. Data: 2013-08-02 14:31:54
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-08-02 14:16, Marcin Kocur pisze:
    > - ma się nie zacinać przy dziesiątkach zakładek w przeglądarce, w tym

    Co ona na tym laptopie chce robić?
    2000 to mało.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2013-08-02 15:12:15
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie upieram się przy nich, proszę Szanownych Grupowiczów o ocenę tego
    > wyboru i ewentualnie własne typy z krótkim uzasadnieniem.

    Jeżeli ma być Dell do 2 tys to jest seria Vostro z baterią 6-komorowa, 4400
    mAh, Li-Ion, oraz seria Inspiron z baterią 4-komorowa, 2700 mAh, Li-Ion.
    Seria Vostro ma ekrany matowe, Inspiron błyszczące.

  • 5. Data: 2013-08-02 15:23:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-02 14:16, Użytkownik Marcin Kocur napisał:
> [...]
    > bardzo nieobiektywnie, że błyszcząca matryca to idiotyzm, no ale...
    >
    > Z podanych kryteriów wyszły mi takie sprzęty:

    Zdecydowanie nie łapią się na punkt o zacinaniu przy zakładkach.
    Poszukaj czegoś z normalnymi procesorami, te kastrowane i poniżej
    2GHz zostaw netbookom.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-08-02 15:28:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marcin Kocur pisze tak:

    > Z podanych kryteriów wyszły mi takie sprzęty:
    > http://img.koci.net.pl/images/xkom.png

    Do 2tyś to mi wyszedł i5 za 1999zł
    W Neonet widziałem, chyba nawet poza promołszył.

    --
    Piter

  • 7. Data: 2013-08-02 16:31:37
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > Zdecydowanie nie łapią się na punkt o zacinaniu przy zakładkach.
    > Poszukaj czegoś z normalnymi procesorami, te kastrowane i poniżej
    > 2GHz zostaw netbookom.

    Dziwne. :) W sensie ceny. Ja kupilem lapka Dell w jakiejs promocji w
    komputroniku (tak, ten drogi sklep) i z iCore 3 oraz 6 GB ramu, bez
    systemu, wyszlo mnie taniej niz ten najdrozszy z obrazka, na seleronie ;)

    Ogólnie jak nie ma pospiechu (ja nie mialem) to lukac lub obczajac
    promocje. Ja zaoszczedzielm ze 5 stów, co mi pardzo pasowalo, bo
    potrzebowalem maszynke, ktora wiem, ze po 2 latach wyrzuce bez sentymentów.

  • 8. Data: 2013-08-02 18:18:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > Do 2tyś to mi wyszedł i5 za 1999zł
    > W Neonet widziałem, chyba nawet poza promołszył.

    Jednak to była promocja
    http://www.neonet.pl/samsung_np350v5c-s08pl.html

    --
    Piter

  • 9. Data: 2013-08-02 18:24:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Kocur" napisał w wiadomości grup
    > Nie upieram się przy nich, proszę Szanownych Grupowiczów o ocenę tego
    > wyboru i ewentualnie własne typy z krótkim uzasadnieniem.

    Procki słabe, dyski małe, Szukaj coś z co najmniej i3. Mój 2 letni laptop jest
    mocniejszy od tych złomów.

  • 10. Data: 2013-08-02 19:41:11
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Po wielu kombinacjach prawdopodobnie zdecydujemy się na to:

    http://www.x-kom.pl/p/148551-notebook-laptop-15-6-sa
    msung-270e5v-i3-3120m-6gb-750-dvd-rw-gf710m-bialy.ht
    ml

    Sugestie, uwagi?

    Dziękuję wszystkim za wcześniejsze odpowiedzi.

    Marcin Kocur