  • 1. Data: 2012-02-23 22:54:45
    Temat: Land Rover Freelander lampy z tylu
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Land Rover Freelander to auto ktore nie powinno przejsc homologacji
    lampy z tylu auta sa fikcja, a te swiecace w zdarzeku sa malo widoczne
    podczas mgly jest tragedia na maxa

    http://zory.olx.pl/sprzedam-land-rover-freelander-ii
    d-105890542
    3 swiatlo stopy tez dodano od niechcenia

    jak widze to auto zwracam uwage na slabe oswietlenie pozycji
    i identyfikacje pojazdu z tylu, dopiero przy zblizeniu sie w nocy
    widac ze to auto a nie przyczepka czy rower

  • 2. Data: 2012-02-23 23:04:26
    Temat: Re: Land Rover Freelander lampy z tylu
    Od: to <t...@i...pl>

    begin KrisPolska

    > Land Rover Freelander to auto ktore nie powinno przejsc homologacji
    > lampy z tylu auta sa fikcja, a te swiecace w zdarzeku sa malo widoczne
    > podczas mgly jest tragedia na maxa

    Idź wreszcie do okulisty.

  • 3. Data: 2012-02-23 23:10:52
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin KrisPolska

    > Idź wreszcie do okulisty.

    a ty do spania wieczny onanisto :)

  • 4. Data: 2012-02-24 02:29:44
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    Te światła to najmniejsza wada tego srilendera...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 5. Data: 2012-02-24 08:07:48
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Land Rover Freelander to auto ktore nie powinno przejsc homologacji
    > lampy z tylu auta sa fikcja, a te swiecace w zdarzeku sa malo widoczne...

    Bo według UE lampy umieszczone wyżej zasłaniać będzie koło zapasowe. Tam
    gdzie samochód skonstruowano (UK) koło nie przeszkadza.

    A co do papierów: jeżeli oślepiająca poprzednia Fabia ma homologację, jeżeli
    oślepiająca Insignia ma homologację, to i freelander może ją mieć.

  • 6. Data: 2012-02-24 21:03:44
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-02-23 22:54, KrisPolska pisze:

    > jak widze to auto zwracam uwage na slabe oswietlenie pozycji
    > i identyfikacje pojazdu z tylu, dopiero przy zblizeniu sie w nocy
    > widac ze to auto a nie przyczepka czy rower

    To raczej ten egzemplarz ma cos nie tak. Akurat w moim z rocznika '02
    swiatla z tylu sa mocne, az oslapiajace, nie mowiac juz o
    kierunkowskazach.. (moj ma juz przezroczyste klosze kierukow, a ten ze
    zdjecia ma inne, barwione i chyba zabrudzone od wewnatrz). Tylne swiatla
    w zderzakach byly takim ogolnym trendem w suvach z tego okresu. Tez mi
    sie to nie podoba, skoro znacznie wyzej sa umieszczone lampy bedace
    praktycznie bezuzyteczne (przeciwmglowe, cofania), mozna by to bylo
    przeciez odwrotnie zrobic.. :)