  • 1. Data: 2003-11-30 10:42:15
    Temat: Lacze w okolicach Bielska-bialej a mianowicie Zywiec
    Od: "Markus Paluschek" <i...@e...addr>

    Mieszkam w Zywcu i obecnie nie znalazlem zadnego providera oprocz TPSA
    (polpak), ktory jest drogi jak dla mnie i mojej firmy a jakosc marna (zbyt
    czeste awarie). Lacze dosc czesto pada z powodu tego iz TPSA caly czas cos
    maci na lini. Jezeli ktos wie do kogo moge sie zwrocic o lacze za lepsza
    cene i jakosc niz polpak np droga radiowa z Bielska badz inna, bede
    wdzieczny.

    Markus Paluschek

  • 2. Data: 2003-12-03 06:12:18
    Od: "Michal" <u...@p...fm>

    Użytkownik "Markus Paluschek" <i...@e...addr> napisał w wiadomości
> [...]
    > maci na lini. Jezeli ktos wie do kogo moge sie zwrocic o lacze za lepsza
    > cene i jakosc niz polpak np droga radiowa z Bielska badz inna, bede

    Czolem.
    Rozumiem ze masz do wybotu tepeesa albo telekomuniakcja ;)
    Mam taka sama sytuacje wiec mysle ze rozumiem Twoja sytuacje.
    Mowiac POLPAK masz na mysli dosptep Frame Relay/ATM czy Internet DSL TP ?
    Do czego potrzebujesz to lacze? Bo jesli chcesz miec poprostu lacznosc ze
    swiatem, to smiem twierdzic, ze do tego nawet zwykle SDI wystarczy.. no
    chyba ze masz w firmie kilkadziesiat komputerow to wtedy niekoniecznie;)
    Pomimo, ze telekomunikacja faktycznie do tanich nie nalezy, to jednak
    niektorzy nie jaka innego wyjscia.. polecam Ci przestrudiowanie oferty
    tpsa.. moze cos jednak znajdziesz ;) Jakby nie patrzec oferuja kilka roznych
    dostepow do sieci.. sdi, neo, dsl, frame relay.. no wiem.. nie jest to jakas
    porazajaca liczba ale lepsze to niz nic ;D

    Pozdrawiam
    Modz