  • Data: 2009-05-22 08:04:39
    Temat: LPG - uszkodzona sonda lambda i trick ktorego nie znam :)
    Od: "Bartek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hej,

    laik zemnie w temacie gazu.
    jest sobie passat b4 2.0 + lpg
    uszkodzona w nim jest sonda lambda.
    instalacja 2 generacji.

    gazownik na szybko podobno zdemontował silniczek sterujący i wsadził coś.
    nie wiem co, nie widzialem, nie znam się:)
    co wsadził, i czym to grozi? bo auto podobno jezdzi normalnie, nie gasnie,
    nie traci mocy, nie ma problemow:)
    czy to szkodliwe dla silnika, i wogole oco chodzi?

    czy zamiast 2 gen i tego silniczka warto tam wsadzic np blos'a, ktoś coś w
    temacie poradzi?

    czytam forum passata, więc prosze mnie tam nie przeganiać, ale wiem że jest
    na grupie kilka osob ktore coś doradzą sensownie więc pytam.

    --
    Pozdrawiam, Bartek