  • 1. Data: 2014-03-14 08:49:09
    Temat: LG L9 - problem z gsm przy pełnej baterii
    Od: Janusz Wo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Witam!
    Mam pytanie w sprawie telefonu gsm. W czasie jazdy samochodem telefon LG
    L9 zacząłem od pewnego momentu ładować przez kabelek usb podłączony nie
    do oryginalnej ładowarki, ale do takiej wtyczki do gniazdka zapalniczki.
    Obserwuję, że po naładowaniu baterii telefonu do 100% zaczyna szwankować
    gsm. Telefon nie widzi satelitów. Sytuację natychmiast poprawia
    odłączenie kabelka usb z zasilaniem. Telefon znowu widzi satelity.
    Co się dzieje?
    Czy telefon muszę ładować oryginalną ładowarką?
    Czy winę za to może ponosić nieoryginalna bateria telefonu?
    Czy może ta wtyczka do zapalniczki którą zasilam telefon ma jakiś feler?
    Dzięki za wszelkie rady - Janusz Wo

  • 2. Data: 2014-03-14 12:36:01
    Temat: Re: LG L9 - problem z gsm przy pełnej baterii
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Czy może ta wtyczka do zapalniczki którą zasilam telefon ma jakiś feler?
    > Dzięki za wszelkie rady - Janusz Wo

    A co ma gsm do satelitów?

    Zapewne chodzi ci o sygnał gprs.

    I chyba sam sobie odpowiedziałeś - być może ta wtyczka tak "sieje"
    (wytwarza zakłócenia), że zagłusza sygnał gprs.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2014-03-14 13:09:36
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>