  • 31. Data: 2010-12-07 13:38:28
    Temat: Re: LCD, LED , PLAZMA ???
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-07 14:38, Norbert pisze:
    > No... ale za 2500max dostac 46" to chyba nierealne.
    > Swoja droga nie sledzilem nigdy cen poki nie bylo kniecznosci ale
    > myslalem ze te sprzety ju sa od takiego czasu na rynku ze beda tansze...

    i są. tylko chyba nie tyle ile sądziłeś

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 32. Data: 2010-12-07 13:38:58
    Od: Norbert <n...@M...com>

    pawell32 napisał(a):

    > oj, przesuniesz kanapę, a za to mniej za prąd ;-)

    Nie da rady.
    Wlasnie zasymlowalem na scianie wielkosci tv.
    I 40" do 52" to ogromna roznica.
    46 tak optymalnie...

  • 33. Data: 2010-12-07 14:32:50
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 07-12-2010 o 14:38:58 Norbert <n...@m...com> napisał(a):

> [...]
    > Swoja droga nie sledzilem nigdy cen poki nie bylo kniecznosci ale
    > myslalem ze te sprzety ju sa od takiego czasu na rynku ze beda tansze...

    Zaciśnij zęby, wmów sobie, że tak naprawdę to full HD nie potrzebujesz i
    kup to:

    Panasonic 50" Viera TX-P50X20E

    W Agito za 2408 zł.

    A model 42" już za 1756 zł.

    --
    Brak sygnaturki.

  • 34. Data: 2010-12-07 15:54:36
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-07 13:57, Norbert pisze:

    > Od filmow rowniez z USB mam dvd. Choc jesli tv tez bedzie mialo to nie
    > bede zły :-)

    A odtwarza plik w rozdzielczości 1080p ?

  • 35. Data: 2010-12-07 15:58:10
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-07 14:11, pawell32 pisze:

    > w sony ok 500 zł przy 40 calach

    1. względem czego te 500 zł
    2. jesteś pewien że piszesz o LED czy LCD z podświetleniem LED ?
    zastanów się dobrze

  • 36. Data: 2010-12-07 15:58:59
    Od: Norbert <n...@M...com>

    boxfish napisał(a):

    > A odtwarza plik w rozdzielczości 1080p ?

    Owszem.

  • 37. Data: 2010-12-07 16:04:23
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Może napisze co do tej pory wyszukałem w sieci.
    Z LCD
    42LD550 w ktorym można odblokowac odtwarzanie filmow w menu serwisowym.
    Ma dosyć dobre opinie w sieci. Kosztuje 2050zł około.

    42LD565 w cenie 2100zł nie bardzo wiem jakie sa roznice miedzy nimi.

    Z LED
    42LE4500 za 2299zł w tej chwili w promocji.

    Ktory z nich warto?
    Czy ten led bedzie zuzywal widocznie mniej prau niz lcd?

  • 38. Data: 2010-12-07 16:15:33
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Norbert napisał(a):
> [...]
    > 42LE4500 za 2299zł w tej chwili w promocji.
    >
    > Ktory z nich warto?
    > Czy ten led bedzie zuzywal widocznie mniej prau niz lcd?

    No i jeszcze jedna sprawa. Te LCD maja 100Hz, a LED tylko 50Hz....
    Juz sam nie wiem co warto brac a co nie....

  • 39. Data: 2010-12-07 16:37:25
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:idlmth$r0l$...@m...internetia.pl,
    Norbert <n...@M...com> nastukał:

    > No i jeszcze jedna sprawa. Te LCD maja 100Hz, a LED tylko 50Hz....
    > Juz sam nie wiem co warto brac a co nie....

    kupuj LG, ja mam w domu 50" plazmę lg 50ps8000 i 29" lg crt. crt chodzi od 7
    lat bez problemu, plazma od roku, taką sama ma mój kolega, działa ponad rok.

    --
    VSS

  • 40. Data: 2010-12-07 16:40:03
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:4cfe3092$...@n...home.net.pl,
    pawell32 <p...@n...pl> nastukał:
    > kup mniejszy.

    róznica poboru prądu w LCD podświetlanym LED o przekątnej 32" i 50" jest na
    poziomie błędu licznika.

    --
    VSS